Monday, April 26, 2010

musim bunga di taman hati~

sekejap saja.

tak sedar. pejam celik pejam celik. rupanya dah nak habis bulan april. [sila bayangkan ada lagu latar bila april nyanyian fazley]

dan.
bila kita biarkan masa berlalu sambil menyibukkan diri, tanpa sedar, menunggu itu tak la seksa mana pun.

oke.
lolly akan pulang. kali ni dia akan tinggal terus dengan aku.
akhirnya. setelah lama bersabar. bahagia jadi milik kami juga.

[gila lah! 'taman' aku sudah hampir ke musim bunga!]

6 comments:

Kikuri-sama said...

Dah nak kiamat gamaknye...Sheeshh! Gomen, sebab lama tak menyinggah... lolly ni sapa? ur fiance ke? heheheh nyebukla plakkk...

julie^beth said...

pergh, akhirnya lolly nak jugak kat ko kan..

Si Aizuddin said...

Syabas syabas. Nanti ada makanmakan nasi minyak jemput-jemputlah, ok.

Rozita said...

bak bulan jatuh ke riba...
ada makan2 tak? nasi minyak ke, nasi tomato ke..nasi goreng pun bole lah :))

Fyza d.Hana said...

aahh..benci la.. bila lolly balik.. konpem sombong..[sigh]

mugiwara said...

kikuri - haha...lolly tu partner je...

julie - tapi aku syak ada juga orang yang cuba menjauhkan kami.
huu...

si aiz - itu dengan orang lain. lambat lagi tu~

rozita - ala kak...takde kenduri ke makan2 ke...
haha...

fyza - lalalalalala~