Monday, April 5, 2010

hampir hampir menunjukkan diri yang sebenar~

aku telefon pusat zakat tempoh hari. ada hal sikit yang aku nak tanya.

bila talian dah bersambung aku pun cakap, "err...hello~"
ditalian sebelah sana menyahut, "assalamualaikum..."
aku dah termalu malu sendiri,"err..waalaikumsalam. saya nak-"
tiba tiba dia menyampuk,"untuk teruskan panggilan, sila tekan..."

wth!
aku dah nak cakap "macam shilake!" tapi teringat tadi baru jawab salam. dan yang aku nak telefon ni talian islamik. kalau kalau dia ada rakaman, habis reputasi aku. tak kira lah dia kenal aku ke tak. aku ni baik orangnya. hihi.

oh ya!
semua operator pusat zakat selangor ialah perempuan. suara tak macam operator telefon yang biasa cakap dengan aku pun. sebab tu aku tertipu. ceh!

6 comments:

nottingham said...

buatkan auntie gelak pepagi buta ni!

sharamli said...

k0 baik?
nak termuntah lak membacanya..

F A R Y N said...

baiknya budak ni...ahahah

Cik Ton said...

hmmm biasalah ,lelaki kalau dgr suara perempuan...

Rozita said...

mudah sungguh kau tertifu yea?
hanya pada kelembutan suara..meahahhaha

mugiwara said...

auntie - :D

sha - baik la weh...

faryn - kan? kan? [tapi kenapa ada gelak gelak pula? -_-]

cikton - alaa...tu kan tipikal. hihihi...kalau operator lelaki, perempuan macam mana?

rozita - ye kak, saya kan naif~ uhuk. uhuk.