Wednesday, April 7, 2010

serangan kejam~

hari minggu aku adalah malapetaka. sebab itu jugalah aku tak pergi maskara 20. gara gara tentera ratu putih ni!
alasan ni boleh diterimapakai kan?

kanan atas : koleksi manga sejak zaman belajar. mula kumpul secara hardcore selepas spm. guna duit sendiri lah kawan. gaji aku banyak habis ke situ kot.
kanan bawah : koleksi komik hong kong. paling popular zaman aku sekolah rendah adalah pendekar laut. tapi kegemaran aku adalah parang gila.
kiri : manga pertama aku. setelah bodek abah. selamat tinggal doraemon~ kau tewas akhirnya~
















kanan atas : baki manga. sebelum dipunggah.
tengah atas dan kanan bawah : almari buku betul betul sebelah almari yang diserang. risau aku dibuatnya. ada tanda tanda kaki almari sudah diserang.
kiri : majalah sejak lepas spm. [erm..dah sepuluh tahun ke? belum lagi kot~] juga risau kalau diserang. sayang woo!













mangsa serangan kejam anai anai. gambar paling epik sepanjang sejarah pengumpulan komik dan manga.

aku fikir mahu saja patah patahkan gigi anai anai tu. owh! apa kata letak almari besi. agak agak anai anai tu boleh masuk tak? patah tak gigi kalau anai anai tu gigit?
erm~

6 comments:

julietchun said...

anai2 sangat bahaya wooo,besi pun dorang kalis :P

iina said...

sayang ye buku2 tuh.. kena buat rawatan anai2 keliling rumah.. idak nnti jgnkan komik tuh.. dinding papan semua berlubang

jimah said...

sayangnyeeeer.....!!!

*tros telepon adek kat umah suwoh cek almari buku*

Si Aizuddin said...

Wow! Kalah koleksi abang saudara aku.

mugiwara said...

juliet - kalis ke? bahaya ni!

iina - mau tak sayang.

jimah - sayang weh...haha...cek sebelum terlambat.

si aiz - tapi belum lengkap lagi....

fyziviruss said...

gilar byk buku komik