Wednesday, April 14, 2010

enchek bos ialah kawan baik~

aku perasan.
sudah beberapa hari.
sikap enchek bos jadi lunak. buat aku jadi tak selesa. terasa macam dia boleh tembus otak dan baca fikiran aku. tahu saja apa yang aku nak buat seterusnya.

marah pun tak se-aggresive selalu selalu. kali ni, biasanya dia akan habiskan sesi diskusi dengan ayat, 'its ok. there's a lot of room to improve though' atau 'but this is good for you. you can be a better person next time. no need to worry.'

aduh!
apa agenda enchek bos sebenarnya ni? terasa seperti ada batu besar bakal jatuh dari langit tembusi awan kulumunibus dan timpa tepat atas kepala aku!

atau
perasaan aku ja~

6 comments:

tasekM said...

kejap. yu kerja mende mugi...?


.

mugiwara said...

tm - huahuahua....
keje buat longkang/jalan.
kengkadang taip2 surat/amek minit
kenkadang lari2 amek/antar surat/lukisan...

Mak Su said...

eh? pelik bebeno tu....why aaa?

razor said...

keje ko gigolo kan?





adat la tu...
huhu

Si Aizuddin said...

Aku rasa dia dah jatuh hati pada kau. Kau tau sajalah orang zaman sekarang.

mugiwara said...

maksu - itu la yang moskel ni~

razor - weh~ ko bukan yang pertama ckp aku gigolo. munken juga bukan yg terakhir..[ewah macam lagu kru pulak!]
tapi aku langsung tak macam gigolo....
hahaha...

si aiz - weh...ko jgn carik pasal weh...
aku kesian kat bini dia je...
kalau dia takde bini..[dan kacak sket..] aku redho~
kikiki~