Monday, April 12, 2010

lega setelah mendapat restu mak~

setelah huraikan panjang lebar, aku tanya, 'macam mana mak? oke tak? boleh?'

'boleh.kalau aku kata tak boleh pun, kau nak juga. kena lah kata boleh~'

aku sengih. 'ha'ah. tiket pun dah beli.'

mak agak terkejut,'hah! tengok tu. budak bertuah. dah siap beli tiket baru bagitahu!'

aku tergelak,'acah mat labu~' kata aku. err...dalam hati ja.
ah. mahunya nanti restu ditarik balik. haru!

saja cakap macam tu. nak uji. padahal baru buat rancangan awal jika rancangan asal terpaksa ditukar.

alhamdulillah...
semoga semuanya berjalan lancar~

tapi .
tempoh hari. aku terjaga jam dua pagi dan terdengar mak dan cik kapitalis bersembang pasal hal ni.
ok ow~ lain macam ja bunyi nya~
oke. aku buat buat tak dengar dan buat tak reti.

7 comments:

puding roti said...

tiket pe awk?

Fyza d.Hana said...

cik kapitalis tgh membrainwash emak kamu tu.. hahhahhaha.. kamu patut berterima kasih dgn cik kapitalis..huh..

F A R Y N said...

ko nak pi mana weih?

Nas said...

Elleh..huh!dah la tak ajak..lepas tu x bgtau nakama..blah la kapten.. Aku akan tempah tiket bot.berlayar sendiri lagi!!kali ni ke pulau yang lain~

Pa'chik said...

kena gi kursus dah nih... :P

k.e.r.i. said...

whoah!
holiday kah?

mugiwara said...

puding - erk!

fyza - yeke?
nanti cakapkan time kaseh kat dia ye~

faryn - erk!

nas - eleh~ look who's talking~

pchik - kursus byk2 kang makin kurus lak...:p

keri - takpon~