Friday, March 26, 2010

mengira pasir halus yang jatuh satu...satu~

jika terbalikkan hourglass itu membolehkan masa juga berundur, manusia tetap tidak berubah dan belajar dari kesilapan.

kerana.....

manusia adalah ego.
*****

minggu ini terasa terlalu cepat. atau aku yang terlalu ketinggalan.
rasanya macam baru semalam mak balik kampung.
rasanya macam baru semalam aku jalan jalan cuci mata sehingga merah dan bengkak mata sebelah kanan selama tiga hari. hah!
dan rasanya macam baru semalam lepak lepak habiskan makanan kawan aku yang tak habis...

ya. tengah lapar ni~

6 comments:

Si Aizuddin said...

Aku pun tengah lapar ni. Rasa macam semalam aku belajar kat dalam kelas sambil lecturer suruh hantar assignment. Oh itu tahun lepas?

nottingham said...

rasa macam semalam suruh orang tinggalkan luahan hati tapi gulppp! Hmm, memang semalam pun!

arfahadnan said...

aku pun suka habiskan makanan kawan aku yg tak habis..

tak baik membazir..
membazir itu amalan syaithon...

zaiton said...

link me pls....

F A R Y N said...

manusia mmg ego...

termasuklah aku :)

mugiwara said...

si aiz - haha...

auntie - haha...

arfah - btol....kita cuma taknk kwn kita tu kwn ngan syaithon je...kan?kan?[angkat2 kening]

zaiton - jap ek..

faryn - ego sket xpe. jgn bongkak...