Tuesday, March 23, 2010

bila terlalu banyak nak cerita, otak pun jadi tepu~

dengan komputer yang lembap nak mati.
tambah lagi dengan keyboard yang macam minta dihentak ke dinding. kadang kadang rasa nak hentak ke skrin komputer pun ada.
maka, aku pun pura pura sibuk.

*****
sudah lama tak blog hopping macam selalu.
sudah lama tak bergurau senda di alam maya. [jijik pula ayat ni!]

*****
mulai hari ini. [sebenarnya sudah mula sejak awal tahun]
fokus pada impian.
lelaki yang berimpian dan mengejar impiannya adalah lelaki sejati!
lelaki yang menghina impian orang lain adalah tiada k***. oke kasar sangat. maka tukar.

orang yang menghina impian orang lain adalah 'belacak'!
[tekan 'like']

6 comments:

Si Aizuddin said...

Dah kat Malaysia ke? busy je. Gambatte!

iina said...

impian tuh milik kita bkn milik org.. klu dia xnak respek.. xpelah bkn kita yg rugi pun.. ;)

k.e.r.i. said...

semua stok busy sekarang ni.

sharamli said...

a'a..dah lama

tasekM said...

belacak? hihihi... celah manakah kesamaannya itu...

mugiwara said...

si aiz - gambatte!

iina - ya..btol! [bersemangat dah ni!]

keri - sebek tak demam2...

sha - kan?

tm - sama...er....belacak kan takde kehidupan...kikiki...