Thursday, March 11, 2010

aku mati ketika tenung dada kau~

ketika aku tenung kau. jangan kau marah.
ya. ketika aku tenung dada kau.
jangan kau marah.

aku bukan tenung dada kau sebenarnya.
yang aku tenung baju kau.
ya. butang baju kau secara persisnya.

bukan. bukan butang yang lain. 
yang semulajadi ada pada kau tu.
ini butang baju secara literalnya.

aku sangka kau kidal pada mulanya.
tapi sangkaan aku meleset.
baju perempuan memang butang bajunya dipasang lain dibanding dengan lelaki.



curiousity killed the cat.
if it was literally
true.
i have
died long before~

4 comments:

Si Aizuddin said...

Tapi kau bukan kucing. Haha. Jangan sampai kantoilah.

tasekM said...

eh! tak sama ke...? kenapa aku rasa macam sama je...

:)



.

Pa'chik said...

mana sama la tasek... tapi lebih pada kemeja ngan blaus lah...

lain kali tengok nemteg ye... jangan tengok teg saja... :P

mugiwara said...

si aiz - huu...risau juga ni...
hahaha...

tm - tak sama. nanti cuba tengok kemeja kak tm ngan kemeja en darren..

pakcik - nemteg payah carik. lambat jumpa..
hahhaa