Saturday, March 13, 2010

kemas kini secara pantas~


bila lalu kedai, diaorang cakap bahasa yang aku tak faham.
bila lalu sebelah tuk tuk diaorang, cakap bahasa yang aku tak faham.
ya aku tahu kulit aku tak berapa nak cerah. 
putih.
tapi putih putih susu coklat saja.
tapi takkan tak ada beza langsung dengan orang kemboja....

walaupun bandar/pekan, malam mereka sunyi walaupun baru pukul 9 malam.
tak lah macam kat depan rumah aku tu. selagi nampak bulan, selagi tu duduk luar.

[ditaip pada jam sepuluh malam waktu tempatan. mesia cepat sejam]

4 comments:

sharamli said...

belikan buah tangan *winkwinkwink*

Aizuddin Jaafar said...

Lokasi mana bro? Kemboja?

mugiwara said...

sha - *winkwinkwink* pesan dengan wink2, dpt pn wink2 saja lah.
hahaha...

si aiz - seam reap

Aizuddin Jaafar said...

Ok aku tak tau. Nanti tanya pakcik google