Friday, January 29, 2010

cerita semalam~

sampai saja ke rumah dari tempat kerja, naomei dah kena rogol kot.

yang lelaki keluar dari semak betulkan seluar macam baru lepas kencing kat tandas pesen kena berdiri.
yang perempuan merangkak keluar dari semak dengan muka takut takut macam dah buat salah. juga seakan akan terpancar riak kepuasan.

kemudian yang mamat bernama a'ar [mungkin boleh juga disebut "ha'ah"] kena gelak sakan dengan cik kapitalis.
aku pun gelak tapi secara terkawal.
bukan apa, gaya rambut serabai mamat tu tak boleh terima wei!

aku tak faham kenapa pula semalam cik kapitalis tak buka saluran korea seperti selalu selalu.
 kadang kadang rasa macam cerita "euuwww" pula tengok drama tu.

oh! maaf pada yang rasa tercabar, terhina atau yang seumpama dengan nya.

9 comments:

Rozita said...

oh~kali ini otak akak agak lambat sikit utk menangkap~tak faham ler!

julietchun said...

aku buat2 paham :P

sharamli said...

cite ap k0rang tgk ni?
18SX ke?

Mak Su said...

crita korea ker ni?
depa tu lawa sesangat, mcm tak caya pun ada.... pelastit ker ori ke?

julie^beth said...

haha.. kelakar..

Si Aizuddin said...

Hm. Aku nak tumpang gelak juga.

mugiwara said...

rozita - oh~ ini adalah salah satu adegan drama melayu petang petang.

juliet - nampak sangat tak layan drama melayu petang petang. takpe. tak tengok citer ni pun tak pe.

sha - budak budak pun tengok~

maksu - ni citer melayu kat tibitiga. orang korea tu ada yang memang lawa, ada yang pastik, ada yg tacap2 je....cam kat mesia gak. [tapi mesia gune botok]

julie - kalau kau tengok dengan kitorang, boleh join kutuk2 skali...

si aiz - pegi tengok citer naomei dulu baru gelak.

Fyza d.Hana said...

lepas ni citer da ok.. a'ar-rambut-pesen-org-tua-dahi-sulah tu da tkde rasanya.. hahahahaha...

mugiwara said...

ye ke?