Friday, December 25, 2009

bulu~

abang aziz duduk di atas road kerb. abang mike sebelah abang aziz.
aku dan che ayien juga bersusun di atas road kerb.
masing masing tunggu clerk of work.

abang aziz dan abang mike borak borak berdua.
aku dan che ayien borak borak berdua.

tapi.
suara abang mike lagi kuat. kami kalah. lalu dengar saja mereka borak borak.



kata abang mike, jangan cakap macam tu. nanti betul betul tak ada duit. cakap lah ada duit, tapi tak sebanyak orang lain. [atau bank misalnya]

kata abang aziz, erm. betul juga tu. tapi sekarang belanja anak sekolah semua mahal. seluar pun nak seluar panjang. zaman aku dulu, masa old skool, pakai seluar pendek saja. sampai tingkatan tiga pun seluar pendek

kata abang mike, ha'ah. aku pun kena pakai seluar pendek juga. seksi nampak paha. pakai stoking panjang sampai bawah lutut.

kata abang aziz, aku pakai seluar pendek ni, sampai tingkatan tiga, bulu semua nampak lah. lepas tu perempuan tengok. syok lah~



sampai bahagian ni. aku dan che ayien dah tak tahan gelak.
boleh tak, habiskan cakap 'bulu' tu kepada 'bulu kaki'?!

4 comments:

sharamli said...

bulu apa lagik selain bulu kaki?

F A R Y N said...

bulu dada..kah kah kah

iina said...

ahaks.. lain mcm jek soundtrouble itu

mugiwara said...

sha - er...pergi selak sendiri. hahaha~

faryn - tu kalau tak butang baju.

iina - kikiki~