Wednesday, December 23, 2009

ejek~

naik site tengok kontraktor buat kerja - hati tak senang.
balik ofis mengadap komputer - serba tak kena.
capai mug nak buat milo dengan susu pekat - rasa tak keruan.



adakah.
mainan perasaan.
ataukah.
hidup aku tanpa redhaNya.
tak mungkin Dia jadikan hidup aku sebagai jenaka.
tak mungkin!


selalunya.
pada akhirnya hati aku akan ejek semula, ah! kau ni mengada ngada tahi kuda!
kalah orang bercinta!

12 comments:

Si Aizuddin said...

Dah sampai masa kau banyakkan ibadah. Hahaha

sYukCurZ said...

aha. taik kuda kata kau ahaahaha

Tijah said...

omg. patne dilamun cinta? abes la share ai mcm nih...

iina said...

Serba salah atau tak senang duduk?? Nak tanya.. makan kenyang dak?? mandi basah tak?? kalau jawapannya 'ya' hehehe sendiri mau ingat ler ;)

mugiwara said...

si aiz - T_T

syuk - iye...btol2 mngade smpai centu...

patne - donwori patne. ini adalah pemangkin semangat.

iina - hah? apa? apa? [gelabah]
apa akan jadi?

arfahadnan said...

aku rasa kau lapa ler..
tak makan satu hari yer?

puding roti said...
This comment has been removed by the author.
puding roti said...

nak bt mcm mn..taik kambing bulat-bulat. eh mcm tak berkaitan.. biarlah. mcm comel je bulat-bulat

tasekM said...

mengaku je la tgh bercinte mugiiiii...

:)

julietchun said...

kalo dapat bonus silalah sedekah kat kami juga pasti hilang resah dijiwa,hahahahha.

sharamli said...

k0 tengah becinta ke?

mugiwara said...

arfah - aah. memang lapar pun~

puding - taik arnab pon!

tm - ish! bukan~ siyes bukan~

juliet - wah! pasal duit, bau saja~
hahaha~

sha - mana ada. jangan dengar khabar angin semua tu~