Monday, November 9, 2009

kotak~

naj.
dengan izinNya akan bernikah tahun hadapan.

naj.
dah pesan awal awal pada kami. mesti datang waktu dia jadi raja sehari nanti. dan kami mula berkira kira. nak pergi macam mana. tinggal mana. carpool berapa orang. dan segala benda yang terlintas. teruja lah katakan.

naj.
dah paksa awal awal pada kami. katanya, kau orang semua kena pakai baju kotak kotak tau nanti. kawan kawan kita, kita nak set. semua kena pakai baju kotak kotak.

kata aku, kalau macam tu. aku suruh mak aku jahit kain perca petak petak buat baju lah.

aku syak.
dia tak sempat nak jemput aku masuk, pak guard dah halau.

16 comments:

xiiinam said...

Wah...nak jemput orang pun ada undang-undang.....hebatnya naj!

Si Aizuddin said...

Cadangan aku. Kau jahit kotak kotak la macam tu

Si Aizuddin said...

Cadangan aku. Kau jahit kotak kotak la macam tu

Nas said...

Aku tak sabar nak g jalan2 kat Kota Bharu~

julietchun said...

ko beli baju sekolah kaler putih pastu lukis kotak2 ngan maker pen,kekekekeke. nak main bingo pun bleh,hahahahha.

Paan said...

Naj tu laki ke perempuan?

mugiwara said...

xiiinam - bukan undang undang tapi tema...
apalah...tetamu pun kena ada tema.
macam parti orang bujang ja~
hahaha~

si aiz - ya~ ya~ kitar semula~

si aiz - ye la~ nanti aku cuba cari~

nas - yay! cepat buat plan awal2~
simpan duit juga!

juliet - baju sekolah je kan? murah sket.
main bingo tak sesuai. tic-tac-toe bleh a...

paan - perempuan.
kalau lelaki cenggitu, aku debik dah~
hahaha~

sharamli said...

jgn wat b0leh x?
nnt xsempat nak kawen

F A R Y N said...

aku nak tunggu ko kawen plak..hahaa

tasikmerah said...

kalau aku tak pergi terus. ha ha.



.

@tune® said...

bujur² xleh masuk kenduri kah??

mugiwara said...

sha - dia nk kawen xyah tunggu aku~

faryn - aku xleh langkah bendul. ko kene kawen dlu...
hahahahaha~

tm - kami ada rancangn len lpas kenduri tu...
kena pegi gak~

@tune - ni yg cuba slo-tok ngan dia ni~

Rozita said...

hahahha
ko beli je lah mugi
buat penat je mak ko nak jaitkan bj tu

mugiwara said...

rozita - hahaha...konon nak nampak lain dari yang lain~

hyde said...

nampak sgt kamu org menggunakan alasan naj kawen utk laqha..ape kate naj bile die baca?

(psst,kite naik flight, sewa kete.dtg pg, ptg die nikah, esok tengahari majlis, petang kite bungkus dan round2!tp, aku terngiang2 ayat nas waktu dlm kete kerol balik dr kenduri di setiawangsa...)

p/s:pastikan SLR dibawa..

mugiwara said...

hyde - naj tentu tak kesah~
hahahaha~

(psst...nnt citer kat aku)

bulan brape ek?