Friday, November 6, 2009

idea~

sabtu ini.
minggu ketiga kelas bahasa isyarat.

cikgu tu kata [dengan isyarat tangan], kami kena buat nama isyarat sendiri.
minggu ini.

aduh~
masih belum dapat idea nak buat macam mana ni~

takkan nak duduk dalam tandas lama lama sampai idea keluar.
takkan nak letak mentol atas kepala dan tunggu sampai mentol menyala.
ridikulus!

perah kepala sampai otak melimpah keluar dan kutip satu satu kot~
arghh~
sempat ke tak ni!!

13 comments:

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

duduk tepi rel ktm.
agak2 dapat idea, catat laju.
agak2 buntu, terjun tanpa tunggu.

hyde said...

sile jgn buat y ala2 pegang rambut tuh!!

ermm..aku pun x pk lagi ni..leh x aksi si lagu oh yeah tu ek??

(JIJIK!!!!!!!!!!!)

oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah!!

arfahadnan said...

kelas bahasa isyarat?
interesting..

kak wos said...

tinggi ilmu ko nih dik..
sampai ke bahasa isyarat pon ko belajar..
syabas!!

sharamli said...

wat isyarat geleng2 b0leh x?

Si Aizuddin said...

Aku setuju dengan fatah.

Tak pun kau bagi spell ridikulus kat cikgu kau tu. Macam yang harry potter buat tu

mugiwara said...

fatah - aku takkan putus asa!
argh~

hyde - [gelak guling guling] sengal!!!

arfah - pi a join~

kakwos - tak tinggi mana pun. biginer lagik. tangan pun keras kejung terketar ketar...

sha - nak buat angguk angguk a~

si aiz - spell tak boleh. dia tak boleh dengar.

xiiinam said...

Kena cari idea Mr bean..he..he..

famia said...

cool. belajar kat mana ek?
murah tak yuran dia?

@tune® said...

ko biar betul...

siap stress bagai

mugiwara said...

xiiinam - bleh pkai ke mr bean tu cklah~
hihi~

famia - persekutuan orang pekak mesia (mdf). fee agak murah. rm100 je. kelas 5kali.

@tune - hahhaha~
dh oke dh.
main hentam saja!

Water Lily said...

Alahai mugi..mugi(sambil geleng2 kepala..)

:D

mugiwara said...

lily - :)) dah setel dah sume~
men hentam jek...
jgn ada maksud memalukan sudah~