Wednesday, November 4, 2009

culik~

ramai yang datang kenduri yong hari minggu itu.
ramai yang bawa budak budak kecil.

ya.
memang ramai budak kecil. sampai rambang mata nak kacau yang mana satu.
suka senyum.
mata besar.
pipi bulat.
kening terangkat angkat.
ketawa kecil bila diagah.
comel.
rasa nak gigit juga depan depan mak bapak nya.

dan.
kalau budak budak tu tak payah bagi makan minum. tak berak. tak demam.


dan.
kalau macam tu.

confirm. aku culik dah budak budak tu. bawa balik rumah. jadi stok gigit gigit!
[ah! fidofil sungguh bunyi nya~]

perhatian : jangan salah faham. lelaki kucing itu bukan aku. sila jangan salah faham.

12 comments:

julietchun said...

aku paham perasaan ko sbb aku pun suka bebudak.

sharamli said...

aku p0n nk gigit jgk...tambah2 kal0 yg pipi tembam2...

arfahadnan said...

aku hampir2 salah faham..

mugiwara said...

juliet - tapi kalau perempuan orang tak tengok pelik rasanya...

sha - stok giget2 ko tak cukup ke?

arfah - sila jangan salah faham~
huhu~

SOHO Mama said...

Ermm..i ni mgkn salah faham sebab kurang faham hahhaaa..
Tapi ye la ada bunyik fidofil sikit :P

xiiinam said...

Rambang mata nak kacau budk kecik yang mana satu?




Kau kacaulah kakak budak kecik tu...
He..he..

k.e.r.i. said...

kot ye pun jangan la obvious sangat mugi.
aku pun suka budak2.
tang basuh berak pun aku tak suka.
hahaha

mugiwara said...

soho mama - hahaha~ macam fidofil kan? tapi percayalah. saya tak sampai camtu~

xiiinam - one step at a time....kikiki~

keri - hahaha~ suh dorang basuh sinri...kikiki~

puding roti said...

kita dulu ms kecik suka gigit org. hrp anak kita nnti tak menurun perangai kita ms kecik kuat gigit2 org

mugiwara said...

puding - jom lawan giget2. tgk sape lgi kuat!
hahaha~

hyde said...

dari gigit, aku rasa pijak2 or cubit2 lagi best..

mugiwara said...

hyde - itu terlalu kejam~