Tuesday, October 13, 2009

wakenabeb~

ceh!

tak fasal fasal aku dah terkena.

sudah lah tiba tiba saja diloz menghilang.

tengah hari tadi, kak tm pula private kan blog. maka, tak boleh buka lah.

aku punya hangin, siap kasi e mail layang pada dia. bagus juga aku simpan e mail blogger ni.

sekali. rupanya, dia tengah renovate. tak tampal notis pun.

ada rasa macam nak seret dia tingkat atas, buka tingkap, lambung dia keluar saja.
itu pun kalau larat!

haha~

10 comments:

Rozita said...

hahhah sian nya TM

puding roti said...

jgn la seret. dukung baik2. miahaha

Si Aizuddin said...

oh lain kali aku pun nak simpan email blogger gak la. ada faedah nye kan.

Mak Su said...

he heh heh, patutnya renovation pun kena ler kasik satu ruangan kecik untuk mengendap.. kan...'for your eyes only'

addyaholix said...

ngada kak tasek ni kan. nak kena cubit la tu. nanti dia....

Pa'chik said...

lenkali mintak tulung ngan inspektor azilah ngan sirul la weh... :P

mugiwara said...

rozita - rasakan! muahahaha~

puding - tak larat lah nak dukung~

si aiz - muahahaha~

maksu - renovate. jgn buat time peak hour. buat masa org tgh cuti2...
kikiki...

addy - hah! rasakan kak tasek!
eh. senang ke nk cubit dia weh?

pa'chik - mintak tulung tak payah kuar duit kan?
hahaha...bagus gak tu.

tasikmerah said...

hahaha... lepas tu bila aku renovate tak siap korang komplen pulak blog aku tak lawa. ah. mmg pesen amerika lah korang nih...

ha ha.

:P

Paan said...

Aku nak tolong ah. Tolong bacakan talkin kepada sesapa yang nazak. Ngahahaha!

mugiwara said...

tasik - jangan mare ah~
saja nk tau perasaan ambush cenggini sekali sekala.

paan - kau pun nampak cam nazak je weh!