Sunday, October 11, 2009

pisang~

hari tu.
che ayien belanja keropok lekor dan pisang goreng. lapar pula petang petang.
aku lah yang turun membeli.
takpe. dia belanja. aku pun beli lah banyak banyak. err...tak lah sampai habis dekat warung tu aku sapu.

balik ke opis dan jamu semua orang.
dan aku terdengar ada seseorang kata, wah! banyak nya goreng pisang. siapa punya hari jadi?

uit!
aku ingat, pisang ni buat makan untuk jamuan masjid saja. rupa rupanya ada juga orang buat makan untuk jamuan hari jadi.

erm...menarik juga buat macam tu. kan?

9 comments:

E-I2-RIcH said...

Salam kenal....

Kapan2 maen ke blog gw y...

Lowongan Kerja di update tiap hari (Freelance, Fresh Graduate, Employee) .......KLIK DISINI

arfahadnan said...

ha?
ader org sambut hari jadi dengan goreng pisang ker?

budget sungguh..

Si Aizuddin said...

Itu besday party versi ekonomi tu.

besday party aku ade tepung dan telur je. tade makan2 pun

tasikmerah said...

atas goreng pisang kita cucuk lilin. lepas tu tiup. he he.


.

puding roti said...

majlis hr jadi mkn goreng pisang? terharu. terharu

Rozita said...

jnji ada jamuan
menu apa pun ok jer
pengat pisang..pernah makan tak?

mugiwara said...

e-12-rich - insyaallah~

arfah - tgh2 bulan..lepas raya pulak tu....
sob sob~

si aiz - sape kena salut dan goreng?
kahkahkah~

tasik - satu pisang tujuh lapan batang lilin...
hahaha~

puding - sob sob... sangat meleisiana~

rozita - pengat pisang....ermm....tak ingat pun penah makn ke tak.

hyde said...

ok...kanpai besday chopper, menu ialah goreng pisang..aku setuju..

mugiwara said...

hyde - up sket la weh!
kita kasi kek pisang.
amacam?