Friday, October 9, 2009

ingat~

aku fikir.
waktu dulu daya ingatan aku kebih kuat berbanding sekarang.
eh! jangan nak kaitkan dengar faktor umur. aku tak suka!


aku fikir.
kalau aku masuk rancangan singer-menawan-keluarga-bahagia tu. banyak juga barang yang aku boleh dapat.
cuma ingat nama barang dan nombor siri. err...harga tak perlu. kan?

bila nak ada rancangan tu semula, enchek singer?
aku nak uji tahap kecekapan ingatan aku ni!
sambil dapat barang letrik percuma dan buat hadiah kahwin kawan kawan jika perlu.

perhatian : mungkin aku perlu kurangkan dos pengambilan semut dalam diet pemakanan.

14 comments:

sya said...

tbe2 terase rindu kt cerite feberet itu..

Si Aizuddin said...

Mungkin juga perlu dikurang penggunaan meggi sebagai makanan ruji

arfahadnan said...

kau rasa berapa byk semut yg kau dah makan?
50?
100?

sekor semut lupa 44 hari..
renung2kan..
huhuhu..

sharamli said...

tua da kn?

nottingham said...

semut? cuba kerengge, mesti ingat habis!

k.e.r.i. said...

try hafal surah mulk tengok, kalau leh hafal, bagus lagi lah tu.

mugiwara said...

sya - crite pe weh?

si aiz - megi2 ni memang out. tu makanan kecemasan saja.

arfah - tak ada pulak aku kira. main sumbat saja.
hahaha~

sha - bukan kau lagi tua ke?
hihihi~

notti - erm...masak apa yg sedap ek?
kikiki~

keri - nnt aku cuba. kalau takleh, aku dalam bahaya la ni?

julie^beth said...

hadiah kawen sendiri pon boleh enchek mugi..

SOHO Mama said...

Bagus la tu. Ingatan I pulak, urgh, dulu-dulu lagi bagus lahhh..

mugiwara said...

julie - adiah sinri? huhuhu...macam pathetic je bunyi nye...

soho mama - mana ada bagus...itu dulu la..huhu~
sekarang sedang berusaha kuatkn ingatan. [makan kismis]

xiiinam said...

Kau 'tak ingat' satu perkara lagi...

"Rancangan Singer-Menawan Keluarga Bahagia" tu dah lama tamatnya dik oi...tak ingat ya? Hi..hi..hi..

mugiwara said...

xiiinam - sbb tu tanya bila dia nk ada semula...

hyde said...

sile menang..
supaya kite bole share hadiah tu sbg hadiah kawen tuk rakan2..

mugiwara said...

hyde - ye mestilah. kita kena jimat cermat. lagi2 masing2 bujang. kikiki~