Thursday, September 17, 2009

sambut~

che mon terbelek belek senarai cuti tahunan yang digazetkan untuk ofis kami.

aku kerut dahi. dan tanya, belek apa tu?

tak~ ni ha. tengok cuti deepavali bulan depan. kata che mon.

aik? raya sendiri pun belum sambut, dah nak sambut raya orang [baca: enchek pengawas] pula dah.

che mon gelak.



perhatian: tak sabar sabar nak sambut syawal. selamat menyambut aidil fitri buat semua. maafkan salah dan silap aku sepanjang kita berkenalan.
duit raya jangan lupa pos ya~

entri selepas ini dan sepanjang aku bercuti seminggu adalah entri auto-publish

12 comments:

sharamli said...

tak *abar *abar nak *ambut *yawal. *elamat menyambut aidil fitri buat *emua. maafkan *alah dan *ilap aku *epanjang kita berkenalan.
duit raya jangan lupa po* ya~


heeee

puding roti said...

tak sabar nak raya msti sbb ada baju bes ni

selamat hari raya awk.
daa!

F A R Y N said...

selamat hari raya..
nak duit raya..sila datang rumah...
hohohooh

julietchun said...

Aku belum beli baju raya tapi aku tetap tak sabar2 nak raya gak.

Si Aizuddin said...

oh teruja nya nk balik rumah. oh oh!

Mak Su said...

selamat berhari raya dengan meriahnya :)

arfahadnan said...

selamat hari raya aidilfitri..

semuga bergumbira di hari raya..

xiiinam said...

Semoga bertemu Ramadhan akan datang...


EID MUBARAK!!!

tasikmerah said...

selamat hari raya mugi. maaf zahir batin.

@tune® said...

oke...
selamat beraya sakan

Kikuri-sama said...

Tu namanye, semangat 1 Malaysia... heheh

Sir law-mutt Hurry Raw-year!

mugiwara said...

sha - aku tunggu duit raya dari kau~

puding - selamar hari raya.

pakai baju tahun tahun lepas je..

faryn - selamat hari raya..
ala..pos la..

juliet - beli untuk tahun depan pun boleh juga...hihi..

si ai - oh..oh...seronoknya~

mak su - selamat hari raya~

arfah - selamat hari raya~

xiiinam - salam eid mubarak!

tasik - selamat hari raya. 0-0 ye..draw~

@tune - selamat beraya~

kikuri - haha~ 1mesia!
selamat hari raya~