Monday, September 14, 2009

kad~

hari tu.

aku ada nampak kad bersampul atas kerusi. pelik. sebab tak bersetem. maka, aku tak jadi nak syak itu adalah kad raya.

aku buka.
rupanya kad jemputan walimatul urus untuk majlis bulan depan.
rupanya kawan sekelas aku masa darjah empat.
rupanya ketua kelas yang pernah kena giget dengan aku ketika aku mengamuk bagai orang gila disebabkan hal budak budak yang remeh temeh masa dulu.
[ketawa]




dah nak kawen dah kau ya, berahim~
tahniah.

14 comments:

puding roti said...

owh berahim...kawen jgk ko..aku blm pn lg..uwa!!

Rozita said...

ko bila plak mugi?

thnks ye..e-kad raya tu

julietchun said...

ko tak cop jadi pengapit ke? amik berkat,hehehehe.

julie^beth said...

akan berpergianlah mugiwawa ke wedding tersebut.. alkisah, wedding orang seterusnya geng kita siapa ya? kata ikut ketinggian

mugiwara said...

puding - aku pun~ huhuuu~ kita serupa~

rozita - doakan ye~ hihi~

sama sama.

juliet - ngahaha...nak amek berkat dengan makan udang panjat boleh?

julie - erm...kena ukur ketinggian lagi skali nih!
[tetiba rasa makin tinggi! haha!]

sharamli said...

tu la k0..giget 0rg je pandai..tp xkawen2..muahaha

Si Aizuddin said...

jom kawen ramai2 jom. ho yeah!!

atiza said...

ya Allah..kecik kecik dah pandai giget orang..isy isy isy...

sedara drakula ker ni?

hehe~

mugiwara said...

sha - ha! gelak. gelak! giget kang!

si aiz - huu..malu~

atiza - muahahaha~ [sama ngan gelak drakula tak?]

Mak Su said...

mak aiiiii, geget orang

hyde said...

teringat balik perasaan tercabar dan perasaan perlu buat gerak gempur!!! bile bace sms jemputan nani..

'kepada jodoh saya diluar sana (hyde/takuya/dennis/yamapi dan seangkatan),muncul lah disaat y tepat ya..
akan ku tungggguuuuuuu hingga tiba saat ituuuuuuuuu (lagu candy)'

amin...

mugiwara said...

maksu - ngahahaha~

hyde - nak tunggu datang seru jugak ke?
hahaha~

Kejora Yg Malap said...

batal pose giget orang..hahaha

mugiwara said...

kejora - giget hujung2 je...tak batal kan?
hehehe~