Thursday, September 10, 2009

bakar~

semalam.

pagi pagi lagi dah dapat sms dari aiza.
risau juga. mana tahu ada berita tergempar atau apa apa yang terjadi. [otak memang cepat saja nak fikir yang tak elok!]


tapi lain pula rupanya.
katanya [dalam sms dan tentu nakama lain juga sudah terima],
hai semua! pagi!
sementara menunggu pinangan putera/puteri raja, marilah kita bekerja kuat dan bersungguh sungguh!
minna! ganbate ne!

cait!
pagi pagi lagi sudah berangan~
berapi juga bila pagi pagi orang bagi sms macam tu. lagi pula emosi belum betul betul stabil. kejap panas, kejap sejuk.
tapi kemudian aku senyum.

lalu aku balas,
baiklah!
ayuh!
[ketawa]

sebab.
boleh juga dibuat pembakar semangat untuk bekerja pagi pagi ketika mood berada dibawah paras normal. sekurang kurangnya hari aku telah dimulakan dengan kegembiraan. [senyum]
terima kasih, aiza~

13 comments:

Mak Su said...

wah! bagus, ada gaks kawan2 nak tolong bakar (semangat) :)

Rozita said...

bagus jugak tu..
ada juga kawan2 yang saling pesan berpesan..
korang tunggu pinangan anak raja mana?
raja gopal? hahahahha

julietchun said...

bukan keje senang nak bakar semangat orang di pagi hari dlm bulan poser ni,hahahhahaha.

Nas said...

wah~ aiza dapat pujian la!!

sharamli said...

meh sini n0 f0n..ku kasi msg lagik wat k0 bsemangat smpai tl0mpat2...nak?

mugiwara said...

maksu - bagus kan?

rozita - kalau anak raja gopal pun, biar yang senonoh la hendaknye..
hehehe~

juliet - itu la. terbakar ke lain tu yang risau. hihi...

nas - oke aku puji kau. kau pun bagus juga. sumber tuk info baru~

sha - nanti la aku bagi ya?

hyde said...

aiza : ye r..aku x send kat ko dah..

mugi..ko layan je la si aiza tuh..sian aku nengok..kat mane lagi die nak lepaskan wenk wenk die tuh..klo x silap aku..ko ler y pertama reply sms die aritu..layan kan aje..

RY said...

so ko nak bgtau aiza ni awek ko la kan?

aku mmg lembap sket bahasa2 kiasan ni. huhu

Aizuddin Jaafar said...

gambatte ne! aiza, sila ambil no telepon saya please.

@tune® said...

oklah tuh..

semangat sket nk wat keje

mugiwara said...

hyde - aku bukannya marah kat dia pun~

razor - [dushum!!!]
oi...oi...sama sekali bukan!

si aiz - aiza [eh? lebey kuang nama si aiz] kalo ko baca ni, ko tinggalkan la kontek ko kat si aiz [ketawa]

@tune - ya! bersemangat!

hyde said...

bagi pihak aiza..

razor : dushum dushum..jauh panggang dari api..

aiz aka aizuddin : ok,brape no anda..meh bg please..01

mugiwara said...

ha! si aiz. apalagi~