Wednesday, August 26, 2009

bunyi~

hari tu,

aku cerita pada cik kapitalis.
kata aku, konon konon di opis nak jadi baik sikit. tak mahu dengar lagu merapu rapu. cuba buka zikir ustaz badrul amin. tapi tak keluar bunyi.

kata aku lagi yang keluar cuma bunyi, krrruuzzkgrrexxkkrrezzz~~~

cik artis yang senyap tadi tiba tiba bersuara.
ha! bunyi orang tidur!

aku tersenyap sekejap sebelum bersuara,
haah. betul lah tu. macam orang tidur. eh! cik artis sekarang dah pandai buat lawak komedi lah.

ya. menyakat cik artis adalah hobi aku.
tapi.
terasa macam dia kenakan aku pun ada.
huhuhu~

perhatian: serius. aku mana ada tidur kat opis. walaupun waktu rehat. aku tak tidur. serius~

13 comments:

sharamli said...

eleh..igt ku nk caya?
wat muka srius mn p0n tetap xm0 cya tw!!

Rozita said...

mungkin ustaz badrul amin yg bersyarah tu tertidur

mengaku saje lah Labu! hahahha

Nas said...

dah la kapten~
bwk2 la insap~

hyde said...

aku dapat merasekan korang buli cik artis..sian cik artis..

mugiwara said...

sha - percya la....plis~ [mata berkaca kaca]

rozita - haha...ustaz tu yg tido kak, sy xnk ngaku....hahaha~

nas - serius la weh~ huuu~

hyde - mana ada...mana ada~

julietchun said...

aku percaya ko tak tido cuma berdengkur je kann,kannnn.

addyaholix said...

kawan sebelah meja aku baru balik umrah. muda-muda dah pergi umrah. sekarang pon lagu yang dia pasang semua nasyid dan zikir. aku harap bukan cuma sebab bulan ramadhan. walau kadang-kadang aku nak jugak dengar marc anthony. haha!

tasikmerah said...

aku caya la... aku caya...

:P

puding roti said...

bg upah br percaya

fadzilah said...

aku duk kt tengah2..antara percaya n tak percaya..hehehe

xiiinam said...

Ya...ya...ya...
Saya sangat percaya...





He..he...

razor said...

sape tdo tu?


kroihhh

mugiwara said...

juliet - berdengkur? lagi la taknak ngaku! hahaha~

addy - seronok dgr org muda2 dh g umrah/haji.
kadang2 nk juga dgr lagu2 yg kita suka~
hihi~

tasik - uhuhuhu~ terharu~

puding - upah cekelat nak?
makan masa maghrib ye~

fadzilah - cepat. buat pilihan~

hihi~

xiiinam - kalo percaya takleh gelak2..
hihi~

razor - kau ke yg tido ni...
hihi~
tp org tak pasan..kan?