Tuesday, August 11, 2009

bayangkan~

sekarang sudah tidak tinggal di rumah sewa syarikat. tempoh sewa sudah tamat dan enchek bos tak mahu sambung perjanjian sewa beli.
[keluh]

itu mengakibatkan aku terpaksa berulang alik dari rumah ke tempat kerja. banyak jalan boleh lalu. kalau sesat pun, masih dalam mesia.

kini.
baru aku sedar.
rupa rupanya, tak kira siang atau malam ada lori lori besar mengangkut tanah atau kayu balak. juga yang membawa muatan cecair atau gas (?) bahaya.
kereta mewah pun banyak juga. nak rapat pun segan, inikan pula nak mencelah.

dan.
kalau nak mencelah antara lori lori atau kereta mewah tersebut, selalu juga aku rasa seperti berada ditengah tengah medan pertarungan antara autobots dan decepticons.

bayangkan~

15 comments:

Paan Tanpa Adik said...

Ko kena carik All Spark.

Monkey D Luffy said...

aku bawak moto slow2 jer

Si Aizuddin said...

lori tu sebenar octopus prime.

Umie said...

aku cuba bayangkan...tp tiada bayang2 yg muncul...camne????

paiseh said...

lama2 lu bulih jadi raja jalanraya ni brader..!

julietchun said...

gajah sama gajah bertempur,kancil tersepit di tengah2,kekekekee.

arfahadnan said...

aku sedang membayangkan..

kereta mewah itu..

hahaha..

mugiwara said...

paan - all spark? ermm...tetiba jd blur kejap.
apa tu?
hihihi~

luffy - aku pn sama ;p

si ai - mula2 aku syak ia adalah optimus prime. rupa2nya bukan ye?

umie - cba lgi...cuba sungguh2 sampai berjaya.
hahaha~

paiseh - manade weh~ wa baek~

juliet - hihi...kancil tu kira besar gak...
ni 'belalang' je~

arfah - kau mmg tak kesiankn aku ye?
huh!

@tune® said...

bab bayangkan yang aku susah..
bayangkan..
kamon..
atune bayangkan.....

ah..malas ah..

sharamli said...

eleh...dy0rang bkn kenal p0n sp yg mencelah....

mugiwara said...

atune -
kamon..
kamon..
jangan malas~

hihihi~

sha - tp aku pemalu...
[kalo ckp penyegan, org kedah kata pemalas~]

SOHO Mama said...

Begitu Transformers sekali. I tengok Transformers sebab suka Josh Duhamel je hee hee..

mugiwara said...

ceh~
tp watak tu macam tak perlu je..
hihihi~
[saja bikin panas]

hyde said...

sori en mugi..aku x pasan ko mlm tu..ala, xyah la sesegan nak dekat2 ngn kereta mewah aku..ptt aku rase cam org usha kete aku..lc tu ko rupenyer..lalala

psst, nasihat dari aiza : en mugi, jgn berani2 mencelah...aku tau ko x seswai..ingat time pekse moto..titi tu...haaa..ingat tu jer..

mugiwara said...

hyde - [dushum!]