Thursday, July 30, 2009

awek~

aku sebenarnya tak sampai hati nak cerita.
tapi fikiran aku jadi tak tenang pula.
ditambah lagi dengan suara nas dan bebi saling bertingkah seperti gema.
'ceritalah~ ceritalah~~ceritalah~~~'

cerita pasal kerol.
hari tu,
dia teruja nak cerita pasal ada tiga orang awek yang (cuba) mengurat dia.
erm...tempat?
kejap.
erm..di resipi rahsia agaknya.


alah...kena ngurat dengan awek pun kena teruja begitu kah?
ya. aku sedar belum ada awek mengurat aku. aku sedar. jadi aku biarkan sajalah dia bercerita.
katanya, mula mula yang seorang tu bertanya, 'baru balik dari gym kah?'
reaksi dia?
aku tak sempat nak kejar jalan cerita seterusnya.

tapi. aku paling ingat satu ayat ini.
[aku kena sediakan plastik. bagi sesiapa yang lemah semangat, sila sediakan plastik di sisi anda juga.]
dia cerita, "awek tu cakap 'patutlah badan lawa~' kat aku"
perasan habis~
kemudian dia sambung.
oke. ini adalah penting, "tak sia sia usaha aku selama ni,"
terus. aku buat muka 'baiklah-kerol'~

oke. aku bukan cemburu. ini serius. awek awek tu jenis yang fizikalistik saja~
patut dijauhi...
kerol. kau jangan terpedaya. itu semua hasutan syaithon. kita jangan bagi syaithon menang. betul tak kawan kawan?

22 comments:

julietchun said...

fizikal dan paras rupa haruslah seiring,kekekeke.

julie^beth said...

fizikal tu bersifat sementara..

arfahadnan said...

kerol tuh tough cam fahrin ahmad atau aaron aziz ker?

mugiwara said...

juliet - ni lagi sorg yg fizikalistik~
huh!

julie - ni yg aku nk dgr ni~
huhu~
terharu~

arfah - jgn tanya!


hahaha~

Kejora Yg Malap said...

err..no komen...haha

puding roti said...

'itu semua hasutan syaithon'

cara eja syaithon spt di ats adalah sgt comel. hihi. mari sebut sm2. (sdg memuncungkan mulut dgn sesungguh hati nak sampai 'thon' itu). mememe

Pelangi And Promise said...

hahahahah..buat aku ketawa.

Si Aizuddin said...

aku pun tgh buat muka 'baiklah-kerol'

Rozita said...

tu ayat jelez ke, ayat cemburu..
tunjuk skit badan ko kerol :P

Nas said...

maknenye..
serentak la hati kite berkata kata mlm tuh..
baiklah kerol~
haha!

badan kerol mcamane? tgk cni http://nashanim.blogspot.com cari la die yg mane.. =p

hyde said...

aku xtau nape aku suke kawan2 bloggers en mugi nie.. bagos tol komen2 anda..haha..

bagi soklan y tny cane bentuk badan kerol?

jawapan bagi wanita : kalo tengok badan brad pitt/lee min ho/dennis oh/kaname jun, kite akan meleleh air liur, tapi bile tgk badan kerol, kite akan meleleh air mata, sambil ckp, 'sian kerol..'

bagi lelaki..'sian lu bro...'

en mugi dan nas, sbb tu aku x duk sebelah die..hahaha..isi hati aku malam tu 'lantak ko lah kerol..sian minah tu tertipu..'

p/s:berdoa kerol x bace..jgn tny nape aku x join kanpai nnti..hehe

paiseh said...

...a.k.a ghedik!

atiza said...

minum gain eight boleh kot jadik cam fahrin ahmad..? eh?

k.e.r.i. said...

time baca entry ni baru aku perasan yang saiz kau lebih kurang macam batang kelapa kat dalam banner atas tu.
hahaha.
ampun my friend.
just wanna be frank!

Deana Ismail said...

Apsal tak post kan gambo bodi kerol kat sini... nak tgk gakk!


*Kikuri-sama*

tasikmerah said...

satu yg aku perasan. or yg selalu pi gym nih... kalau diorg stop. badan naik macam beruang paya. he he.


.

tasikmerah said...

or = orang

@tune® said...

huh ..body lawa??
xkisah la
fizikalistik ke idak kn...

F A R Y N said...

sila baca entry aku yg latest..
lelaki kacak kurang sperm weih...
aku diambang kesedihan ni...huhuhuh

sharamli said...

fizikalistik tu cmna?

addyaholix said...

aku pon pernah kena ngurat tapi tak kecoh pon.... haha!

* ni kira kecoh la kan? haha!

mugiwara said...

kejora - takut ngan kerol ke...
haha..
tak payah. buang masa je takut ngan dia...

puding - ye...makhraj nye pun kene btol...
haha..

pelangi - kau ketawakan sape?

si ai - haip! jgn tiru!

rozita - manede jelees..manede cmburu...
er..sanggp ke nk tgk bdn kerol tu?
haha~

nas - kau pun sama?
haha~
itu je yg mmpu aku kata mlm tu~

hyde - komen kau mmg kejam. tak takut ke kena tendang ngan kerol?
hahaha~

paiseh - sape? kerol? dia mmg gedik. kan?
hahaha~

atiza - tp mahal~
kalau saya mkn, kang mcm robot kepala kecik!
hahaa~

keri - ye...
aku sedar...huhuhu~
itu kutukan yg agak sopan tu...

kikuri - jgn nk gatal!
hahaha~
eh? nas kan suh crik si kerol tu dlm blog dia...
g crik~

deana ismail? blog lain plak ke ni?

tasik - abg beruang pun slalu g gym ke dlu?
hahah~

@tune - fizikalistik!

faryn - haha~
jgn sedey we..
takdir ko ngan lelaki berbulu dada.
aku syak!
hahaha~

sha - kau tau materialistik?
fizikalistik tu lebih kurg cmtu cme dia lbh kpd fizikal...
haha~

addy - ya. kau kecoh!
hahaha~

psst~ apa rasa kena ngurat?
hihihi~