Wednesday, August 5, 2009

serius~

serius!

balik dari kota kinabalu selepas enam hari buat aku jadi malas. unta padang pasir pun tak semalas ini. aku syak!

bila sampai saja di semenanjung, nafas jadi sesak dengan jerebu. [berlagak! haha~]
pagi tadi pun berjerebu sehingga matahari pagi kelihatan seperti matahari waktu senja.

serius!

sebenarnya aku malas nak datang kerja hari ini.
mahu saja aku pergi klinik dan dapatkan kebenaran untuk kuarantin di rumah.

bila cuti tak cukup, rasa malas bekerja.
bila cuti panjang sangat, rasa tak tahu nak buat apa.
dush! sila bersyukur~ [marah diri sendiri.]

aku serius ni!
aku rasa nak sambung tidur semula~

18 comments:

arfahadnan said...

perasaan kau nih sama jer ngan perasaan aku skang.. walaupun aku tak cuti panjang..

sharamli said...

wak..ad bli ap2 utk sy x?

muahaha

Si Aizuddin said...

ini sebab monster platipus bersaiz lembu tu ke?

F A R Y N said...

sila courierkan aku..seorang lelaki gunung kinabalu yg kacak & subur..
hahaahhahaa

Rozita said...

akak pun serius! pi la tido
mintak cuti, kuarantin kan diri sendiri bukan kerana H1N1
tetapi kerna T1D0

k.e.r.i. said...

tidur je lah.
apa susah.

famia said...

nampak macam....

tak berapa nak serius pun ini.

mugiwara said...

arfah - kan? kan?
tp repot tak siap lagi~

sha - tak ada~

hihihi~

si aizuddin - aku syak begitu lah.
ish! kan aku dh pesan suruh tambat dia~

faryn - kalau ada defect dlm perjalann aku tak tanggungjwb ye~
hihihi~

rozita - enchek bos bising nnt~

keri - enchek bos takde, boleh la~
haha~

famia - erk!
tak serius ke?
tak cukup?

oke. oke.

serius nih! [sambil kerut kerut dahi, cuba untuk buat muka serius]

DIK AN said...

Tido je. Pedulikan benda lain.

Kejora Yg Malap said...

penyakit malas je nih..haha

Ms.Lilies said...

jerebu di hati jua ekekeke...

*salam lalu lalang*

julietchun said...

gi KK senyap2.Sebeneir utk aku tu simpan bebaik,hehehe.

julie^beth said...

kesimpulannya : jom pegi tengok GI joe

mugiwara said...

dik an - oke~ zzzz~

kejora - mana tau? pandai je~
hihi...

ms.lilies - kena pakai mask tak?

juliet - nnt tggu encek posmen dtg ye...

kalau ada la~

julie - menarik tu!
tp bila plak tu?
pepehal roger beb!

BudAk hijAu said...

cuti sakan nampak.bleh mendatangkan marah nie..haha..

mugiwara said...

budak - hihi..
nak marah apanye...
cuti2 mesia je~

hyde said...

serius..

itu memang sebenarnyer ko..percayalah..ko mmg malas sebenarnyer..

'nak, mane udang kering makcik nak?'-cik bedot

mugiwara said...

hyde - manede malas we...
aku rasa lemah2 je ni...
huhuhu..