Monday, June 22, 2009

sakit perut~

muka che' ayien dah berkerut kerut.
muka aku menahan dari kentut.

kata che' ayien, sakit perut lah.
kata aku, ha'ah sakit perut juga lah.

aku dah bersedia kalau kalau kena berebut toilet dengan dia.

kata che' ayien, weh~ pergi lah beli goreng pisang ke keropok lekor ke. perut dah sakit ni.
kata aku, ah! orang sakit perut nak berak ni!

che' ayien dah buat jurus tendangan tanpa bayang dari jauh.
kalau kena perut pasti terburai isi.

11 comments:

DIK AN said...

Berak goreng sedap tak agak2?

Rozita said...

ish..nak berak rupanya

arfahadnan said...

sakit perut yg berbeza kehendak..

addyaholix said...

berak pon nak gaduh? toilet cuma ada satu? haha!

nak berak pon ko jadikan entry. kool!

Kikuri said...

Aikzzz?! nak berak pon jadik issue ke? Susah berak je blakang umah....

julietchun said...

jgn kentut merata2 wehhh, baunya buleh menjerebukan otak.

mugiwara said...

dik an - cuba lah sendiri. kalau sedap boleh buat jual~
lalala~

rozita - ha'ah. ntah salah makan ke apa...

arfah - kadang2 tak sedar tentang tu....

addy - opis kecik. toilet satu la. haha.

kool. kan?
haha.

kikuri - sementara nak balik tu tak tau sempat simpan ke tak.
haha.

juliet - sebab tu kena tahan sampai kerut2 dahi.
hihi~

@tune® said...

mkn nasik kenduri ke sakit perut?

paiseh said...

kalu nak terajang org tu sakit kebas kaki barangkali..

julie^beth said...

riak muka yang sama tak bermakna maksud yang sama

mugiwara said...

@tune - tak g kenduri pn...

paiseh - pegi a terajang pintu ke...mangkuk tandas ke...ada faedahnya...

julie - ya..ya...