Friday, May 1, 2009

tanpa tajuk 2~

kak rozita.
saya sudah siapkan~
publish tepat jam 0530. pagi pagi hari bercuti lagi ni. komited sungguh kan?
dan.
saya sudah bekerja lah. serius!
nampak macam pelajar lagi kah?
hahaha...pujian tu...
terima kasih~

1) anda rasa anda hot?

saya cool orang nya...hehehe~

2) upload gambar kegemaran anda



3) kenapa anda suka gambar ini?

aku kelihatan cool dalam gambar ni. yeah~ [sambil bergaya poyo...eh? cool~]

cuba cari yang mana~

4) bila kali terakhir anda makan piza?

bulan lepas agaknya. che' moon belanja.

5) lagu terakhir yang anda dengar

avril lavinge - two rivers

6) apa yang anda sedang buat selain selesaikan tag ini?

muat turun lagu.

7) selain dari nama anda sendiri, anda suka di panggil dengan nama apa?

aku banyak nama gelaran. semua tu aku suka. err...tak..tak...bukan semua!
ah! kau orang panggil aku mugi saja lah di sini...

8) mangsa tag seterusnya

fyza d. hana, aliaa, aimi, tasik merah, nas, paiseh

9) siapa no 1 kepada anda?

orang yang rapat dengan aku. kami berkongsi rahsia.

10) bagaimana pulak no 4?

orang yang jauh dari aku. kami tak berahsia apa apa. mungkin.

11) kata sesuatu tentang orang no 5?

salah seorang kanpai krew kami~

12) bagaimana pulak dengan orang no 3?

sudah hampir dua tahun tak jumpa. selepas hampir lima tahun asyik nampak muka dia. haha~

13) siapakah orang no 2?

kawan masa susah dan kawan masa senang. susah nak dapat kawan macam ni.

14) bagi pesanan anda utk orang no 6?

ar...apa pula aku nak pesan pada kau ya, paiseh.
erm...ok lah. pesan aku, kau buatlah tag ini sungguh sungguh seperti jawab periksa, ya!
haha~

10 comments:

k.e.r.i. said...

haha.
paiseh kena tag.
selamat hari pekerja.
(buruk sangat nama hari buruh)

@tune® said...

abes ebat ler pablis jam 5.30
kikiki

addyaholix said...

selamat hari pekerja.
aku cuti. ingat nak tidur saja.
tapi kena ke ipoh pulak!

FARIE said...

cenoet jer pic ko.. hahaha!!

sharamli said...

yg mna 1 lam pic tu?

mugiwara said...

keri - ooo...suka gelakkan orang ya?
tunggu giliran kau pula.
hahahha!

@tune - hebat pe? hahhaahha~
padahal otopablis je kan?

addy - hari ni sabtu. aku kena kerja. 8am-5pm. bos tak ada. aku tak buat kerja. hahaha!

farie - alah~ jadilah...

sha - yg kt tgh2...tak la tgh sgt.
tak depan. jugak bukan belakng...
cube teka dimana saya?
hahahaha~

paiseh said...

lu ni cool tu cool juga..
gua pun rasa nak loocoo gak pale lu barang seketol dua. haih..!!

Rozita said...

sorry lah ek..akak ingatkan ko masih blaja lagi..sebab makan kuaci pun belum pandai lagi.. :)

mugiwara said...

paiseh - ala...cool ar~ ahaks!

rozita - haha! yalah....tak kesah pun~ ;p

hyde said...

muahahahahahahahahaahahaha <<< reaksi aku..