Saturday, April 4, 2009

lembaga misteri~

abang hassan ajak keluar dengan dia. katanya nak jumpa kawan di bangi. lagi katanya, nanti bolehlah paksa kawan dia belanja makan. dengar saja dia kata macam tu, aku terus setuju.
dia suruh tunggu depan pondok pengawal, malam itu.

aku bersiap cepat.

terus turun dari rumah dan menuju ke pondok pengawal. dan.
aku fikir, rasanya lebih baik aku tunggu diluar terus.

tiba tiba, berderau darah. rasa macam nak berhenti jantung aku. dalam gelap malam. cuma ada cahaya yang malap. dari tempat aku berdiri, aku ternampak lembaga putih melayang layang atas pokok!

benci betul!
sangat marah dengan orang yang buat benda benda mengarut macam ni.


nampak macam ada orang bunuh diri tahu!



perhatian : kamera telefon tangan tak dapat ambil gambar dengan cahaya malap. jadi aku ambil siang hari saja. lagipun, tengah cuak macam tu, nak ambil gambar apanya. meremang bulu roma~

22 comments:

tasikmerah said...

hahahhaa... penakut!


.

Mak Su said...

hihihih, memang seram

Monkey D Luffy said...

adeh... boleh mati tekejut

sharamli said...

lek..jgn tak0t2...
hu3

mugiwara said...

tasik - mana ada~ haha...

maksu - terkejut~ btol~

luffy - kau ada sakit jantung x?

sha - ceh~ kalu ko pun sure terperanjat cm aku gak~

sharamli said...

pakcik ..
tumpang tny jap..
da lama nk tny
sawah padi tu kt na?
cm penah tgk

mugiwara said...

sha - pakcik?
cis btol!
hahahaha...
tu kat sekinchan.

addyaholix said...

kuss semangat.

haha!

@t00neY r00neY® said...

giler seram...

F A R Y N said...

nantikan mlm ini...
aku masuk dlm mimpi ko...
mimpi ngeri...hahahahahaa

xuen adyla said...

dia balut buah la

mugiwara said...

addy - haha.. seriau tak?

@tooney - haha...kalau sekilas pandang memang seram.

faryn - ok. mekap cun2 punye seram k! hahaha...

xuen - dah terkejut, mana la nk ingt pokok tu berbuah....hikhikhik~

SOHO Mama said...

Hishhh nasib baik I tak ternampak benda2 mcm ni..apa benda tu sebenarnya? Saje2 la tu letak2 kain ke apa kat pokok tu..? Nak kata balut buah nangka, takkan la pulak kat tgh2 mcm gitu. Bukan pokok nangka pun..?

julie^beth said...

lama dah aku kenal ko mugi oiii.. memang ler penakut.. jaga cekpoint last nightwalk ngan aku pon ko bleh pura2 borak2.. kunun hilang neves.. hahahaahha

arfahadnan said...

penakut rupanyer ko ni..

Fyza d.Hana said...

ada sejarah kenapa dia jadi penakut, kan mugi kan.. heheh..

p/s: jom tgk "JANGAN TEGUR"..
takpun kita tgk "NAAK"..jesadaporn berlakon..citer hantu hensem.. sure tak takut.. jom ar..(sambil kelip2 mata)

razor said...

aku nak suruh tuan pokok tu balut dgn telekung sembahyang pasni..haha

mugiwara said...

soho mama - itu memang buah cempedak! serius~

julie - aku saja wat2 takut tu~ hikhikhik~

arfah - mana ada! haha~

fyza - a? apa sejarahnya? kenapa macm tak pernah ingt pun~ haha~

razor - jangan! mau nya nanti, ada org yg pengsan pulak! haha~

Kikuri said...

Sheeesh!!! Freakynyeee! Rare gambor ni!

FARIE said...

hahaha!! ko pn penakut cam aku rupenyer..

sayaanakali said...

mana ada pape. balut buah tu.

mugiwara said...

kikuri - sgt rare kan? hahaha~

farie - we...aku terkujut je la...hahaha~

anakali - kalau malam, lain yg difikirnya....huhuhu~