Saturday, April 25, 2009

hadiah untuk top 10~

dari kak rozita. erm...cuba untuk kurangkan jumlah tag terkumpul. satu satu dulu... marah enchek bos yang bagi kerja banyak sampai tak cukup masa siapkan tag~ hahaha~

1) anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah guna sekarang jangan tipu tipu.



2) beritahu kenapa anda suka wallpaper anda itu.

lepas baca dan tonton the kite runner, cerita itu begitu terkesan sampai sekarang. cuba bayangkan mesia...rasa tak sanggup~
dan. selalu terasa ingin sangat main layang layang. kadang kala perasaan ingin itu muncul tiba tiba tapi kesempatan untuk main tak tahu bila.

3) tag 10 orang.

anda cuma pergi ke side bar....
kira 1 sampai 10 dalam senarai blogger, nama anda ada dalam sepuluh senarai teratas?
anda di tag~


tak ada?
jangan tipu!

12 comments:

@tune® said...

mmg lawo destop lu nye gambo...

wa talak sumbung munye

Rozita said...

fuh..sikit punya kalerful ke ko punya screen

addyaholix said...

kena buat jugak walau aku dah boikot? haha!

julietchun said...

best woo main layang2 sambil usha abg ensem,kekekeke.

mugiwara said...

@tune - sbb tu la desktop kena kasi sembunyi...

rozita - hehe...meriah sket opis yg bosan ni...

addy - kalau tersenarai top 10 kena la buat~ haha~

juliet - oit~oit~ agenda tersembunyi ye...
ehem ehem...awek2 cun, agak2 dtg tgk wa main tak nanti...
julietchun tak termasuk ye...
hikhikhik~

Liliyuli said...

adakah minggu ni adalah musim tag wallpaper? apakah...ekeke

sharamli said...

ala...
xd0p p0n lam senarai 1o bl0ger tu...frustttttttttt

muahaha

paiseh said...

bak pinjam muvie tuh...

mugiwara said...

lili - ye la kut~ hahaha~

sharamli - okie. kalau cmtu...kau spesel kes. kau kena buat walopon tak tersenarai....amacam? bijak tak?

paiseh - tgk kt youtube je...

SOHO Mama said...

I suka lah u punya wallpaper!
Fuhh suspen jugak bila kira bloglist kat sidebar u ni..i kira2 I ni tengah, bukan 10 dari atas & bukan 10 dari bawah. *phew*

mugiwara said...

aiseh~
miss pulak!


hahaha~

FARIE said...

yay!! name daku xde..