Sunday, April 12, 2009

aku dan skandal~

sempat juga aku copy-paste tag dari tasik merah.
dan. malas pula aku nak terjemahkan semula.

Here's a chance to see how well you know about your husband/wife/girlfriend/boyfriend/lover/scandalous. The real challenge is to show the answers to him/her.

1.He's sitting in front of the tv, what is on the screen?
mtv, axn, animax dan saluran saluran lagha yang lain.

2.You're out to eat, what kind of dressing he gets on his salad?
kami kalau keluar, pergi mamak saja. tak ada salad.

3.What's one food he doesnt like?
makanan mentah.

4.You go out to eat and drink. What does he order?
mee goreng mamak. nescafe tarik.

5.Where did he go to highschool?
tak tahu la pula.

6.What size of his shoes?
saiz yang sedang sedang. kalau beli, saiznya mesti lain lain. tengok jenis kasut agaknya.

7.If he was to collect anything, what would it be?
buku dan komik.

8.What is his favourite type of sandwich?
sapu kaya pun dia makan. bagus betul kalau jenis yang tak memilih ni.

9.What would he eat everyday if he could?
nasi dan air. tak ada nasi tak asialah. katanya.

10.What is his favourite cereal?
jagung. buat bubur saja~

11.What would he never wear?
pewarna kuku.

12.What is his favourite sports team?
dengar dengar, sekarang ni dia suka pasukan barca. aku pun tak tau itu pasukan apa.

13.Who did he vote for?
dia sokong hafiz dalam af tu. agaknya.

14.Who is his bestfriend?
aku.

15.What is something you do that he wishes you wouldnt do?
mungkin tiada apa.

16.What is his heritage?
melayu

17.What is his favourite colour?
ungu

18.What is his habit?
gigit kuku.

19.What is he proud of?
bangga sebagai anak mesia. pasal mesia sentiasa boleh. atau sebenarnya dia cuma sarkastik?

20.Lastly, do you think he will read this?
pasti tidak. pasal dia tak wujud pun.


perhatian: ini adalah entri auto publish. sengaja suruh mrs.tm tunggu lama lama. dan hari ini ada orang nak belanja makan lepas jalan jalan di klcc tengok tengok pc fair
entri ni banyak unsur imaginasi. pandai pandai lah bawa diri dan sesuaikan diri. ya~

11 comments:

sharamli said...

ala..xpandai la nk berimaginasi ni..
hu3

Tijah said...

err...nama dia sapa??

@t00neY r00neY® said...

xseswai la...
hihi..

arfahadnan said...

aku ingat ko scandal ngan housemate ko..

haih..

mugiwara said...

sharamli - ye la tu...kunun2..

tijah - nama sape?

@tooney - apa yg xseswai tu?

arfah - kuang3...mana de we...aku kurang arif lg bab2 nih...heheh

addyaholix said...

pc fair buat aku semak kepala. ramai gila!

ekonomi makin teruk, tapi rakyat malaysia masih hebat berbelanja.

kakpiah said...

imajinasi ko mmng melampo kan? kan?
ciss.. piah tetipu..

Mak Su said...

hhhhm......[sedang imaginasikan camner rupa parasnya orang itu]

mugiwara said...

addy - aku pergi ke booth2 yg aku rasa perlu pergi saja.

kakpiah - tu baru imajinasi sket je tu...

maksu - hihi...dapat tak?

tasikmerah said...

ni gopren ke bini?

hehehehe....

mugiwara said...

tasik - aa...ntah la...imajin sinri~ hihih~