Wednesday, March 11, 2009

takdir sudah ditentukan~

hari/tarikh : ahad/22 februari 2009
tempat : tempat perkhemahan
peserta : kawan kawan sepermainan ketika belajar. (tapi kami tak main main masa kuliah. serius!)
lagu latar belakang/lagu tema : i'm yours - (sepatutnya didendangkan oleh) jason mraz (tetapi kami tak mampu bayar beliau. jadi terpaksalah 'peserta' perkhemahan yang menyumbangkan lagu itu.)
tugasan : mengemas khemah....


haih~
siapa yang tak mengikut arahan ni...
nak menyanyilah...

ada masa nak rasa kagum pula...

tu. ada yang masih makan!

dan. yang seorang ni, sibuk nak ambil gambar~



teringat kata izzat. dah macam cerita titanic. orang sibuk sibuk selamatkan diri, dia semangat nak menyanyi...
tapi ianya sangat menyeronokkan!


perhatian: gambar diambil menggunakan kamera telefon tangan. kualiti tidak sehebat diloz. sekian harap maklum.
huhu~ bila duit terkumpul nak cukup!

13 comments:

Monkey D Luffy said...

best lak berkhemah... huhhu

addyaholix said...

dah lama sangat tak join aktiviti macam ni. kawan-kawan semua dah bawa haluan masing-masing. dan aku tengah tunggu masa nak beli nikon d60.

SOHO Mama said...

Anak2 I pun kdg2 berkhemah..tiga2 boyz tu dgn papa nya..tido la satu malam, weekend..kat laman depan rumah hee hee..! So sibuk la maknye pastikan ada kipas & ubat nyamuk elektrik..papa nya lak bawakkan laptop utk si abang main Need for Speed kihkihkih..

@t00neY r00neY® said...

aiseh..
perkhemahan cam ramai..
satu khemah jer?

julie^beth said...

uish.. menyingkap kenangan weih.. mana gambar kita berdua2an pakai tshirt RS tu? tak dapat lagi..

razor said...

fuh x ajak

mugiwara said...

luffy - pegi ler skali skale

addy - ak pun tgh aim d60. d80 cm pro sgt.

soho mama - haha. sonok juge...tp tka thrill la pasang kipas n ubat nyamuk...hihi...siap bwk laptop!

@toon - byk khemah...tp dh bukak. nk balik. lgpn khemah ntk letak brg n tmpt pompuan tido. lelaki tido kt alas plastik putih tu...cbe tgk dlm gmbr...

julie - tu gne kamera mizie...aku pn tgh tggu die bg. aritu lupe mintak....

razor - maaf. ini eksklusif. hihi.
aritu xdpt join korg, pasni korg nk ajak aku lg x? ke serik? hrp2 dpt join lenkali...

sharamli said...

duit terkump0l leh cuk0p ke?

Mak Su said...

berkhemah.... lalu menyanyi.... wallaaweeee.

mugiwara said...

sharamli - huhu~ pedih tu...

maksu - leh wat iklan kan?

tasikmerah said...

kumpul duit nak kawen yek? :)


.

Kikuri said...

Waaa.... teringat masa muda belia dulu!!! Tapi aku paling benci camping! Aku tak nampak kebaikannya kot.... hehehehe..

How ironic. Skang aku jadik cekgi Renjer Puteri. Tapi sampai la ni aku tak penah bawak budak camping....

mugiwara said...

tasik - bukan la kak~

kikuri - baik bawak pegi sblm dorg kutuk2 bila dorg besar nnt....haha~