Friday, March 6, 2009

nafsu dan 'harimau'~

'harimau' sudah mengaum sejak hujung bulan lepas.

nafsu sudah ada.

masa pula kengkangannya.

kalau lambat, nafsu hilang pula nanti.

ah! esok esok carilah mana mana kedai buku yang best. mahu cari buku dan novel lama.

di amcorp mall ada. tapi susah nak selongkar. aku lebih suka di the mall. sudah lama tak singgah di kedai yang jual buku buku lama tu. agaknya ada lagi atau tidak buku buku menarik yang aku jumpa dulu. mungkin sudah terjual.


sudah lama aku tak singgah ke sana.
sudah berkali kali ajak cik kapitalis.
entah bila ada masa terluang ya?
sejak masing masing mula bekerja, susah nak ada masa terluang. jika ada pun, pasti ada saja aktiviti terisi dalam jadual.

perhatian : sila lihat kolum iklan/pengumuman di bahagian bawah. terima kasih.

12 comments:

Kapten Luffy said...

dekat THE MALL ada jual buku lama? wah! aku nak survey le

sharamli said...

ala...da gunting la plk......

kotaklimasegi said...

kat amcorp mall ader yer?

kat mana belah mana erk?

mugiwara said...

luffy - ada. pergi a survey. kt tingkat atas....

sharamli - la...ni msti nk masuk contest...

arfah - ada. kat tingkt atas sebelah die ada kdai buku gak.
tp aku tak brape ske kt sini pasal sempit. sush nk carik buku. kt the mall agak tersusun.
kt central market pn ada. berlonggok2 buku dia.

@tune® said...

va..va..va...
membaca jambatan ilmu
keep it up!

Kikuri-hime said...

Erkk... aku tgh blurr ni... Rimau mende ni?

mugiwara said...

@toon - ya. aku baik kan?

kikuri - tu...bank yg ada kepala rimau tu....haha.

kakpiah said...

the mall? ko ajak jer akak.. janji lunch ko velanjer..
wakakaka...

Fyza d.Hana said...

orait... bile mau pegi..
yg penting.. tanggungan perbelanjaan mesti diberi.. hahahaha...
nak cari buku terang bulan ni.. kt DBP da sold out.. ciss..

mugiwara said...

kakpiah - er..bukan akak kata nk banje sy keh aritu?

fyza - ni lg sorng....tanggungan, tanggung sinri a....

Unknown said...

Kadang2 memang syiok kalau ada masa2 lapang sikit & dok diam2 kat sofa ke sambil baca buku..such a relief dari memandang laptop screen je :)

mugiwara said...

tapi kebelakangan ni, masa lapang mmg utk tido....bulan ni cm kerja ni meletihkan...