Wednesday, March 4, 2009

bila rasa lapar~

"bos! public phone satu pinggan!"
"orait~"

ah~ di mesia sekarang macam macam boleh makan. syurga makanan kan di asia. tengoklah di mesia saja, ada pelbagai jenis nasi goreng. nasi goreng thaipukit tu belum rasa lagi.


apa menu yang kau teringin nak rasa?

12 comments:

sharamli said...

samrut? mkn2 sakit per0t...hu3...

Mak Su said...

nasi goreng mohbatin?

mugiwara said...

sharamli - dh cbe keh menu tu?

maksu - ha..ni makn sambil joget2 guling2 peluk2 pokok kot~ haha...g a try~

addyaholix said...

kawan aku celaka.
pernah pesan m**i ais.
budak perempuan tu blur semacam.
pastu kata dah habis.
lepas dia pergi, kami gelak pecah perut.

Tijah said...

aku nak tomkrus 5 hengget! tapau eh!

@t00neY r00neY® said...

hahaha
kt UM
klej 10
ade menu nih
hiihih

Tijah said...

oh yer! esblended mas cotek & daun ketum ada?

BudAk hijAu said...

hahahahha.pelik2 kot nama...haih..

F A R Y N said...

nama menu cam gampang je...hahaha

mugiwara said...

addy - aku pn blur kejap. lps tu carik padanan huruf yg sesuai tuk menmpkn ke-celaka-an tu. dan aku gelak sampai senak perut. kawan kau cm mntak kena santau jer...
haha.

tijah - kak. spesel order lambt sampai....leh tggu keh?

@toon - siyes? ramai tak yg order?

tijah - kak. lenkali sy pegi, sy tlg tnyekan ek?
er....kalau saya berani la~
haha~

budakhijau - terasa cm masuk fear factor je kan?

faryn - kalau rasa pn cm **** gak, aku mntk kasi diskon. haha.

Monkey D Luffy said...

nasik goreng public phone dia ukir macam public phone ker? perisa publich phone lak camana?

mugiwara said...

luffy - haha. jenuh la nk ukir nasik tu jd public phone~