Saturday, February 28, 2009

deja vu~

"ha! sekarang ni semua cerita asyik asyik tajuknya nak letak nama orang. sikit sikit kena guna nama orang,"
entah apa yang emak tak puas hati, aku pun tak dapat nak pastikan.


dulu.
kawan aku kata,"kau cemburu dia tak gunakan nama kau ya?"
bila aku cakap pada dia,"sekarang ni asyik asyik, buat lagu tajuknya nama perempuan. dah tak ada idea lain ke?"


hah!
ada rasa macam deja vu tak?

********

tempoh hari aku pergi gunting rambut.
ada lagu rozana dari radio.
brader sebelah dah kerut kerut dahi. tunduk. kaki tak senang duduk.
kemudian, lepas lagu sudah habis, keluar pula lagu bpr.
ewah~ terus menyanyi masa tu juga. macam nak balas dendam tak menyanyi lagu sebelum ni.

aku syak.
dia tak mahu orang tahu dia peminat setia rochang noh lah.
haha.

9 comments:

sharamli said...

r0chang n0h?
ni cite r0zana samarendarenda ke ap?

kawe minat ghita ghudainaaa..

hua3..

F A R Y N said...

dejavu...
dah lama tak dgr..

addyaholix said...

dejavu.
aku suka bila dengar huruf V yang disambung dengan huruf konsonen.

kakpiah said...

ko banyak jer syak wasangka kan dik?
kekekeh.....

tasikmerah said...

best hape lagu rozana tu... he he.


.

SOHO Mama said...

Tolong...I tak paham uhuk uhuk..pls enlighten me..dah tua naw ke I ni hu huu..

@t00neY r00neY® said...

dejavu??
zombie lg seram kot

mugiwara said...

sharamli - iye...citer samar2 berenda2 cm kain langsir tu...haha.

faryn - aku pn dh lama xrasa...

addy - va vi vu ve vo....va~va~ shabash inspektor shahab!

kakpiah - hihi...biasa a~

tasik - sape kata xbesh?

SOHO mama - sbnrnye aritu mak cm komplen pasl citer skrg byk gne nama org sbg tajuk....sama cm sy dulu, komplen psl gne nama org sbg tajuk lagu....rasa cm deja vu...

mamat tu rasanya nk nyanyi lagu tema citer rozana~...er..kot~

@toon - zombie? cm kt kampung pisang tu xseram lngsung!

BudAk hijAu said...

dejavu...?hmmmmmmmm...