Wednesday, January 14, 2009

sampai bila ni~

aku terpaksa melalui hari-hari yang bosan macam ni. tak sangka betul. adakah akan berlanjutan untuk jangka masa yang lama? kalau berterusan, adakah aku akan hilang akal? hurm~

sejak jumaat lepas aku cuba tengok. asyik-asyik keluar ayat yang sama. aku naik menyampah pula.
hari isnin, lepas 'tumbuk' kad terus buka pc. mana tau kot-kot dah ada. tapi cuma hampa yang aku dapat. selang dua tiga jam aku cuba lagi. juga hampa.

hampeh!

hari selasa, lepas 'tumbuk' kad terus buka pc. mana tau kot-kot dah ada. tapi cuma hampa yang aku dapat. selang dua tiga jam aku cuba lagi. juga hampa. asyik-asyik keluar ayat yang sama.
kejadian ni sepatutnya tak berlaku pada jumaat lepas.

This Group is Unavailabe
This group has been disabled for administrative purposes.

hampeh!

bila episod baru one piece nak keluar ni! dah la tak ada notis yang bagitau bila episod baru nak keluar. web yang lain pun tak ada cerita baru. hurm~ tapi sampai bila ni enchek oda...
tahap bosan dah hampir memuncak ni. tapi taklah sampai terasa macam nak terjun bangunan~
dah hilang akal?

8 comments:

Kapten Luffy said...

nasib baik tempat aku ada jual dvd episod latest dier... hehehe

aliaaroslan said...

ko tak panas ke dengar Monkey D Luffy dah dapat citer terbaru? hahahah

mugiwara said...

korng mmg sengaja matikan mood kerja-dgn-gembire aku hari ni...
hooo~

The Spiral Eyes said...

kamu sila jadi peminat pasa sanda sekarang dan undi aku ke anugerah bintang kedeboom abad ini ya

yang beno
Pasa Sanda

mugiwara said...

erk!

blur sekejap...

RY said...

kalau bosan cuba tengok gerak khas..

jumaat malam kalau x silap!

bosan akan hilang.

sbb awal2 lagi ko tahu apa nak buat!

tdo!

hehe

sharamli said...

raz0r lyn gerak khas upanya..hua3

mugiwara said...

razor - ya..tido ngan nyenyak~ ka puu..ka puu...

sha - haha!