Thursday, January 22, 2009

ini kes naya~

itulah. dulu orang nasihat suruh belajar dengan tekun tapi aku buat biasa biasa saja. padanlah dengan muka aku. aku tak menyesal pun. geram saja dan sedikit hilang kawalan. ar~

sekarang ni aku kena praktik semula skil skil yang pernah beberapa orang ajar dulu.
iaitu skil menukarkan skala lukisan. aku memang -kadang kadang- macam orang hilang pedoman bila sampai kes kes kena tukar skala. dan dalam kebanyakan kes aku akan cuba elakkan dari terjebak dengan perkara perkara yang melibatkan penukaran skala.
dan selalunya aku berjaya.haha.
kecuali hari ini~

sejak sekolah menengah sampai duduk dalam ofis sekarang ni pun masih terkial kial guna pembaris skala tu.









itulah dia~









ha...bagi close-up sikit~

arahan ketua suruh siapkan secepat mungkin. takkan nak bagi alasan 'eh?kerja kerja menukar skala ini bukan bidang kepakaran saya'. tak pasal pasal mau nya dia 'keparat'kan aku nanti!
naya!

6 comments:

razor said...

huhu..jap gi aku sms ketua ko.

hehe

Monkey D Luffy said...

tu le mak suruh belajar ko tak nak.. hahaha

mugiwara said...

razor - bila? xde kesan apa2pun hari ni...

luffy - bukan tak nak. cuma buat biasa biasa saja. takyah gmpak2 sgt smpai 17, 18 A....

F A R Y N said...

lenkali masa tido pun sila bawak pembaris tu skali..haha

mugiwara said...

ingt nk kasi rebus je!

Nas said...

kapten!!!aku pon x reti gune pembaris skala!!!!! \o/ ko ade geng!!\o/