Wednesday, January 21, 2009

honk if you are malaysian~

honk if you are malaysian~

piiiiiinnnn~

hihi...aku tergelak sendiri.

tapi...
mamat kat tepi jalan tu...
hekeleh~
tak payahlah nak buat jelingan serong 45 darjah kat aku.
aku bukan sengaja ni beb!
beg besar ni...
pusing handle motor ni sikit terkenalah butang 'hon'.
hidup tak boleh serius selalu. nanti rambut banyak gugur.
err...pernah dengar tak teori ni?

9 comments:

razor said...

serius kelaka...


haha

ye la kan, terjeling2. tak nampak ke barang banyak nih?

hihi

addyaholix said...

aku jarang hon. aku selalu maki sambil genggam penumbuk dan menaikkan jari tengah lurus!

haha!

Monkey D Luffy said...

maybe dia ingat ko urat dia kot? hahaha

mugiwara said...

razor - biar dia jeling sampai juling :p

addy - haha. maksud lebih cepat sampai. ye tak?

luffy - mamat beb! mamat! sila baca dengan teliti. baca lagi sekali!

jon hafkian said...

yezza....aku slalu pon maku tros je.

jon hafkian said...

*maki

tasikmerah said...

aku pernah sekali tu. ingat nk hon sekali je. sekali hon kereta aku tak berhenti berbunyik. sungguh binawe, kan?



.

mugiwara said...

jon - sabar itu sebahagian daripada iman~

tasik - haha. gelabah ayam x?

F A R Y N said...

dia marah sbb bukan awek yg hon dia..
ahhahaa