Friday, November 26, 2010

jom jual buntut~

ha'ah.
macam nak jual buntut lah.

bukan apa.
aku dengar bisnes jual buntut ni hangat. banyak permintaan. ada potensi untuk dikembangkan.
ada peluang pasaran tak kira tempatan atau luar negara.
tak kira usia dan keturunan. mahupun parti politik.
ada yang sanggup berbelanja besar semata mata nak dapatkan buntut buntut segar dan menyelerakan.

yalah.
selera manusia sekarang ni kan macam macam. orang kata apa tu...hmm...ha! eksotik! kan?


dari kecil lagi aku suka buntut ayam. goreng tepung. cicah sos. fuh! menjilat piring~
tapi dah makin mahal harganya.
sup buntut aku tak pernah rasa lagi. sebab dah memang sah sah mahal. tapi orang yang sanggup dan ketagih sup buntut ni tak kira mahal.

inilah perniagaan yang berpotensi.
jom! kita jual buntut!

2 comments:

F A R Y N said...

adik aku suka gile makan buntut ayam goreng tu..

Si Aizuddin said...

Bayangkan buntut ayam yang tak masak lagi.