Friday, July 9, 2010

pertama kali tengok wayang dengan perasaan berdebar debar~

semua orang pernah ada kali pertama. aku percaya.

tapi semalam adalah kali pertama bagi banyak errmmm...ya agak banyak perkara jugalah untuk aku.

walaupun bukan kali pertama keluar tengok wayang berdua dengan aliaa.

tapi. inilah pertama kali aku tengok wayang guna voucher free.

juga pertama kali tengok wayang cerita siam.
oh ya! cerita hantu pula tu! pertama kali tu....
cik kapitalis pun tak berjaya bawa aku tengok cerita hantu.
dengan aku yang tak suka tengok cerita seram ni. aku syak, kali pertama juga aliaa tengok cerita hantu dengan orang macam aku. haha.

oh ya.
budak budak lelaki sebaris dengan aku pun sama spesis juga dengan aku.
penakut!

haha!
macam mana boleh tak perasaan tu cerita seram. entah berapa banyak kali aku sumpah hantu tu 'bodo!'. [padahal bukan ngeri sangat pun hantu tu. serius.] aliaa kata, bosan lah cerita ni.

aliaa.
sila berkawan dengan cik kapitalis.

4 comments:

Mak Su said...

maksu saspen giler tengok crita exorcist di tahun 80an dulu

@tune® said...

janji free bro...

arfahadnan said...

aku seorg penakut..
tapi aku suka tgk citer seram..
dan aku jenis tgk citer seram dengan bukaan mata yg biasa dan bersahaja serta memandang skrin dengan perasaan konon berani..

sbb aku bayar utk menonton citer tersebut.. jadi kalau aku tutup mata.. rugi la kan..

huhuhu.. rasa mcm poyo pulak komen nih..

Si Aizuddin said...

Aliaa dan cik kapitalis boleh berkawan dengan saya.