Wednesday, June 9, 2010

aku ada penyakit takut mati~

aku risau aku tak mampu nak tunaikan hajat kawan aku ni.
dia kata, dia nak semua kawan kawan dia ada masa hari perkahwinan dia. dalam gambar masa kahwin dia nanti.
aku adalah antara orang yang perlu ada katanya. dia telefon aku tak lama dulu untuk beritahu tentang itu.
aku risau aku tak dapat nak tunaikan janji.

bila ada orang anggap aku antara yang penting untuk majlis besar dalam hidup dia, aku fikir aku patut hargai.
cuma, aku harap dia tak bermusuh dengan aku jika aku tak dapat hadirkan diri.

tapi aku mahu dia tahu, aku bangga dan hargai dia anggap aku antara kawan yang penting. [yakah?]
dan juga aku mahu semua orang yang aku kenal tahu, mereka adalah orang yang penting juga dalam hidup aku.

macam wasiat pula. [nauzubillah.]
aku nak hidup lama lagi!!!
[astaghfirullah al-'azim.]
hahaha...

2 comments:

julietchun said...

org jemput kena la pegi wehhh :P

Fyza d.Hana said...

kenduri kawin saya, awak kena datang!

WAJIB!!!