Tuesday, March 30, 2010

menjauhkan diri dari cik kapitalis~

hari sabtu lepas.
aku kerja. cik kapitalis tak.
maka tak dapat ikut dia pergi pesta buku tahun ni.
bagus juga. boleh berjimat.

tiba tiba petang tu sms dari cik kapitalis masuk.
wei. sinaga ada pula kat sini. macam mana nak ambil gambar dia. alahai.
[baca dengan nada gelabah dan kecewa]

terus teringat tempoh hari. dengan ym. dia bagi tajuk lagu nassier wahab. kami berborak kurang lebih begini;

aku : mula mula dulu naga. baru baru ni si razis ismail. ni nassier wahab pula.
cik kapitalis : nassier wahab pangkah awal awal ye!

aku syak. dia berkenan dengan orang berkumis. macam pak joko?
tak!
bukan!
tapi...

mungkin macam pakcik naga!


[lariii~]
[sambil ketawa ke-syaithon-an]

3 comments:

Mak Su said...

oohh.. simpanlah kumis :D

Aizuddin Jaafar said...

Aku rasa baik kau get ready lepas ni aku takut ada orang makan kuali lak.

mugiwara said...

maksu - err...akan dfikirkan...

si aiz - dh kantoi!!!
gulp!