Monday, January 11, 2010

katil~

mak dah bising bising.
bilik aku bersepah bila tak ada katil.
lalu mak mahu pindahkan katil semula ke bilik aku.

tanpa katil.
aku bebas baring atas lantai lepas balik kerja. humban saja baju di tepi sebelum masukkan ke dalam mesin basuh esok pagi.
sebelum tidur, lepak lepak baca buku/majalah. biarkan saja majalah bersepah lepas habis baca dan kemas pada hujung minggu [kalau tak keluar ke mana mana].

buku buku juga bersepah kerana rak sudah tak muat.
maka.
semalam adalah hari bertungkus lumus mengalihkan semua buku/majalah yang bertimbun.
dan.
beli rak buku yang baharu.

oke lah.
kena tidur atas katil semula tak apalah.
tapi kenapa bagi cadar warna merah jambu?
bunga bunga pula tu!

oh ya!
pagi tadi ada kesan darah atas cadar merah jambu berbunga bunga tu.
kenyang betul nyamuk tersebut. lena betul tidur sampai tak sedar banyak nyamuk seperti selalu.
[juga hampir terlajak tidur!]

16 comments:

Mak Su said...

ha? ada kesan darah di cadar merah jambu? segarkah kesan itu?

(tiba2 ku rasa musykil)

lidey said...

ceh ingatkan darah hapa tadi... ha ha ha

xiiinam said...

...mulai malam ini, ckLah tidak lagi bising-bising tentang katil anak bujang ckLah yang sentiasa huru-hara itu.......




Sob...sob...sob.....

sharamli said...

eh..eh..awk..nnt kite kawen xnak sepah2 da tau....


































hua3

addyaholix said...

kau yakin itu darah sebab nyamuk? ;p

iina said...

nyamuk itu dah rindu sangat sebab itu buat serangan besar-besaran

Zyma Saad said...

Aku syak itu darah......tettttt. Ko dtg bulan ke hape....
Baik ko ngaku.....cepat! Atau itu nyamuk yg "dtg bulan".....

Hihhihihi.....

;)

tasekM said...

kamu keguguran kah?

:P

Luna said...

cadar pink! hahaha!

cadar bunga2! hahaha!

julietchun said...

cadar merah jambu? bunga2? apakah? ahahahahaha.

Rozita said...

ish..ada kesan darah? bikin saspen saje. sudah lah kaler cadar kamu merah jambu..
asalkan kamu jgn jd jambu sudah lah bro..jd epal lg bagus he3

k.e.r.i. said...

gua langsung tak boleh dalam bilik.
rimas.

mugiwara said...

maksu - sekarang dah kering...[tiba tiba musykil apa yg maksu musykil kan tu...haha]

lidey - bukan apa..tu adalah alasan darah tak cukup tuk derma darah...

cklah - serah baton pada warden. hihihi...

sha - apa gunanya bibik~


kikiki...

addy - ya. sangat.
sebab aku tak pernah dan tak ada pendarahan secara konsisten seminggu setiap bulan.
haha...

iina - malam malam sebelum ni pun dia datang. cuma kami tak sempat bertepuk tampar ja...
hihi...

zyma - aku syak nyamuk tu la...hahaha...

tm - keguguran bulu mata tak sampai berdarah kot...
haha...

luna - [dushum!]

juliet - ni lagi satu. [dushum!]

rozita - serius. tiba tiba teringat kawan yang dipanggil 'jambu' dan disyaki menjadi kegilaan pensyarah [wanita] dulu.

keri - kau pesen yang tak manja...aku tak. aku manja. anak dara.
hahahaha~

hyde said...

kamu juga hati pink..
mengaku sudah!!

puding roti said...

msti mak yg psgkan cadar kaler pink bunga2. manja

mugiwara said...

hyde - mana ada! diam lah!
hahaha~

puding - [blushing]