Tuesday, January 19, 2010

bercinta~

mak bapak pun benci kalau macam ni!
[apai. aku pinjam guna ayat kau ya.]

benci betul kalau lima minit lagi nak balik, baru nak jumpa aku kasi kerja yang macam macam.
memang boleh aku tangguhkan sampai esok. tapi esok pagi pagi nanti aku tengah nak siapkan, masa itu lah dia nak tengok.

bagi kerja akhir akhir waktu pejabat yang buat aku bercinta nih!



kata abang zizan, bercinta ni adalah apabila orang tu rasa malas dan buat kerja dengan berat hati. contohnya, mengemas setelah kenduri.
adui....memang bercinta~

ya. aku tengah bercinta!

6 comments:

paiseh said...

terima kasih abang zizan!

arfahadnan said...

definasi 'bercinta' dari sudut lain..

tasekM said...

ai jatuh cinta. he he.


:P


.

mugiwara said...

paiseh - ni paiseh yang mana ni? kikiki~

arfah - ye...cuba lah sekali sekala...

tm - jatuh cinta sama ke dengan bercinta?

Si Aizuddin said...

Oh ayat baru

mugiwara said...

si aiz - yang mana?