Wednesday, December 30, 2009

rezeki~

aiza.
teringin benar satu benda ni.
tapi katanya belum mampu.

kata aku, tak apa. nanti ada lah rezeki kau tu.
kata aku lagi, cuba baca status aku.
[status ym. aku tak ada 'mukabuku'.]

"dan Dia lah yang memberikanya rezeki dari jalan yang tidak terlintas dihatinya"

kata dia, amin..

kata dia lagi, oke. rezeki jumpa rm3300 tepi jalan.

aku balas,
tepi jalan?

dia jawab, ya lah. tak terlintas maa...
lagi kata dia, oke oke. dalam kereta.

aku marah, woih! dengan usaha!

dia kata, oh usaha.

oke oke, kata dia lagi. bonus silap masuk pada 28.1.2010

amin.

aku.
dah tak tahu nak balas macam mana lagi.
amin kan juga saja lah~
tapi.
aku pun untung juga nanti.

16 comments:

tasekM said...

silap2 tak untung apa punnnn... hehehe...

:P


.

Rozita said...

amin. sungguh beruntung

puding roti said...

smlm awk dtg dlm mimpi sy dan bercerita ttg cik apa tu? cik kapitalis begitu

julietchun said...

nak beli apa tuh? tunggu diskaun la,ehehehe.

Mak Su said...

syukur alhamdulillah

sharamli said...

jangan wat2 lupa kat aku plk nanti..

@tune® said...

amin yarabbalalaminnnnnnnnnnnn

Nas said...

kuikui...
Aiza yang pening kepale nak abehkan duit...Dalam masa yang sama pikir mane nak dapat duit..
haha!

jub...jub....

kite bercuti!!!\0/

xiiinam said...

Salam Tahun Baru.

Zyma Saad said...

Salam Tuan Rumah....

Salam Tahun Baru 2010!!!
All the best....

http://zymasaad.blogspot.com/

mugiwara said...
This comment has been removed by the author.
mugiwara said...

tm - belum cuba belum tahu.
[betul ke jawapan ni?]

rozita - amin~

puding - sedang terbayang rupa aku dan cik kapitalis yang muncul. macam mana rupa kami agaknya dalam mimpi tu..

juliet - yes dah tak sempat.

maksu - ye...patut bersyukur...

sha - tolong ingatkan ye...hahaha..

@tune - amin~

nas - kikiki....bagi semangat pada aiza weh!

xiiinam - salam tahun baru...

zyma - salam kenal.
salam tahun baru~

hyde said...

ape la bebal sangat si aiza ni..
sile btau die..if die xcukup duit nk bli ape y die nk tu..mntk die pinjam je kt rakan2 die y baik hati tuh...

kata2 semangat utk aiza : berusahalah!! semoga kamu menjumpai jodoh y membawa rezki kepada kamu...

oh..ini lebih kepada isi hati sendiri..

k.e.r.i. said...

untung bro.
kalo tak, cari jugak. haha

HEMY said...

sorg lagi blogger peminat one piece aku jupe..salam singgah

tu bukan rezeki..tu durian runtuh..hehehe

mugiwara said...

hyde - hahaha....suruh aiza tu berusaha k?

keri - kena cari juga. takkan nak tunggu datang bergolek. kan?

hemy - ye..ye...fanatik one piece. haha..


durian runtuh juga rezeki. hihihi~