Thursday, December 3, 2009

lari~

hari ini.

ym.

mugi : [menguap]
mugi : hai, bi~

ruby : yuhuu~ [senyum]

mugi : kau tengah sibuk ke tak ni?

ruby : ermm...biasa biasa saja. kenapa?

mugi : saja nak kacau kau.
mugi : mengantuk. aku lari dari meeting. kejap nanti aku masuklah semula. buat muka konon konon baru lepas keluar tandas.

ruby : [gelak]

.

.

.

.

.

selepas entah berapa puluh minit.

mugi : eh? aku dah nak masuk meeting semula. macam lama sangat pula aku masuk tandas.

ruby : ok.

*****
bila aku sampai.
mesyuarat sudah habis.

kalau mesyuarat yang agendanya. bentangkan masalah baru dan tangguhkan masalah lama. memang aku akan suka buat begitu.

8 comments:

Mak Su said...

ahaks, teknik yang bijak

HaNiM PoSh said...

sile pastikan kedudukan meja jauh drp bilik meeting..

nico's review said...

mesti bos ingat ko sakit perut yg amat sangat..

julietchun said...

aku syak dlm meeting tu takde kuih ngan air kopi sebab tu ko larik,kan,kan.

mugiwara said...

maksu - juga licik..hihiih~

sifu - tingkat yang berlainan..
jadi tak risau~

nico - ye..harap harap dia tak tahu aku ni pemalas~

juliet - genius!
memang tak ada makanan.
bosan sungguh!
at least beli lah pisang goreng kat gerai bawah kan? kan?

puding roti said...

hihi. pandai

tasekM said...

licik!

mugiwara said...

puding - maceh~

tasek - sket2 je~