Thursday, December 17, 2009

hijrah~

kalaupun tidak dapat sempurna.

aku harap.
esok.
aku dapat jadi insan yang lebih baik.

13 comments:

Fyza d.Hana said...

insya Allah..
jom kita berhijrah..

Hijrah Itu Pengorbanan
Hijrah Itu Perjuangan
Hijrah Itu Persaudaraan
Hijrah Membentuk Perpaduan

semangat lain macam bila dgr lagu ni kan.. hehe..

Rozita said...

ye.
esok lebih baik dari hari ini.

tasekM said...

ye mugi. aku juga berharap begitu.

:)


.

HaNiM PoSh said...

mugi..

mula kn penghijrahan dgn menjadi pemandu berhemah...pasti menarik perhatian gadis2 (^_^)

Mak Su said...

insyallah, berjaya dalam hijrah :)

puding roti said...

i'Allah
salam maal hijrah

sharamli said...

kita xb0leh jadik 0rang lain..tapi kita b0leh untuk jadik yg lebih baik..


salam maal hijrah..

SY mintak maaf dekat AWAK kal0 ad wat slh sepanjang tahun ni..*suara budak kecik yg c0mel*

ha3

Nas said...

cita2 esok perlu lebih baik satu kewajipan~

mugiwara said...

fyza - aah. semangat lain macam sikit. ada rasa macam nak keluar rumah bawa sepanduk [tapi takut takut]

rozita - insyaAllah...

tasek - sama sama doa ya~

sifu - hahaha...aduh~

maksu - insyaAllah....amin~

puding - insyaAllah..

sha - ya. tak perlu jadi orang lain. cukup lah. jadi diri sendiri. tapi berubah kearah lebih baik.
[oke. draw 0-0. kikiki~]

nas - wajib ke?
baiklah. aku nak jadi lebih baik!!!
[nyanyi lagu tema maal hijrah~]

cik EPAL said...

semua orang mahu jadi lebih baik :)

mugiwara said...

epal - semua orang nak jadi sempurna. [bukan semua ke?]

tapi kalau tak dapat, cukup lah jadi lebih baik. [memang semua orang nak]

F A R Y N said...

sila jadi badboy...hahaha

mugiwara said...

faryn - ajari aku tuk jadi pria terhebat!