Tuesday, December 15, 2009

benci II~

aku benci bila bella berseluar kuning menari dengan hulla hoop.

aku benci bila bella ikat dua rambut panjangnya.

aku benci bila bella terlupa baca bismillah masa mengaji.


aku benci bila bella terjenguk jenguk kawan kawan di luar rumah masa mengaji.

aku benci bila bella menari nari sambil nyanyi lagu ala ala hindustan.

aku benci bila bella malu malu tersilap ingatkan lelaki itu budak budak.

aku benci bila bella teriak teriak ketika direbut ibu dan ibu angkatnya.


dan yang paling aku benci adalah apabila bouncer itu halang aku mahu beramah mesra bersama bella!


aku memang tak puas hati betul dengan pakcik tu. bukan ramai sangat pun yang beratur lagi kat belakang tu. lagipun dia orang nak jumpa remy, bukan bella. [sangat confident!]

9 comments:

julietchun said...

pakcik tu ingat ko belum cukup umor kot,kekekeke.

julie^beth said...

aku join benci yang bouncer perasan hebat tu..

Mak Su said...

sabar, usaha lagi ek....

sharamli said...

benci je tau

sya said...

aku benci bile remy ckp"x kn awk nk suruh saye lari sekeliling ni"~

aku benci bile remy kate"penjajah sial!"~

aku benci bile remy kate"harun tu siapa ye natrah?"~

aku benci bile remy cube utk menyium natrah~

aku benci bile remy berjalan2 manje di sekeliling pentas ib~

aku benci bila remy jatuh sbb pertahankn natrah~

aku benci semuenye~

(benci makdusnye syg kan..)

iina said...

Benci tapi rindu.. tak sudi tapi mahu ;)

Fyza d.Hana said...

~dan yang paling aku benci adalah apabila bouncer itu halang aku mahu beramah mesra bersama bella!
~

jika benci itu maksudnya sayang/suka, maksudnya dalam ayat di atas ialah ..... hahahahaha...

Fatul Akrul Ramli said...

siapa bella?

mugiwara said...

juliet - pakcik yang kurang asam!

julie - ye. perasaan. gila. aku. meluat.

maksu - huuu...maceh~

sha - dan geram juga.

sya - remy tu menyampah. bukan benci.

iina - hehehe...

fyza - ye. saya suka bonzer tu. suka gila gila~
[itu benci menyampah!]

fatul - ala...bella....yang berlakon jd natrah tu...
hahaha~