Thursday, November 26, 2009

benci~

aku benci bila bella berlatih menari cha cha atas katil dan terkejut bila tiba tiba intan masuk.

aku benci bila bella kata kalau tak dapat tan sri, datuk pun boleh.

aku benci bila bella berlatih cakap hello hello depan cermin.

aku benci bila bella pura pura senyum sambil nyanyi nyanyi dengan dato'.

aku benci bila bella kata 'demi masa depan anak anak i'.

aku benci bila bella kata 'tak apa mereka akan faham satu hari nanti'.

dan yang aku paling benci adalah bila bella masuk pertandingan menari dengan mamat gigi besi itu!



ah!
tak cukup sepuluh.
perlu fikir lagi.

ayoh!
gigih demi bella~

mamat gigi besi. jaga kau!

7 comments:

Fyza d.Hana said...

gigi besi tu lagi taff dari kamu. memang perlu berusaha gigih kalau nak rapat dengan bella. hahahhahaha...

Mak Su said...

hah? mamat gigi besiiii ??

selamat hari qurban :)

sharamli said...

ni pahal nak benci2 ni..dengki?

sya said...

bella dan intan sgt2 comel!!

tapi x kurg jugak pelakon lelakinye

oh aaron!!oh gigi besi!!

due2 my hero~

Aimi A.Z said...

comel la Si Gigi Besi. Hmm~

iina said...

Akak nak cakap 1 jek.. jgn mengaku kalah.. best man win tau.. chaiyok22 hehehe ;)

mugiwara said...

fyza - ye....akan berusaha supaya taff..
eh? supaya dapat bella~

maksu - ye...mamat gigi besi macam betty la fea...

sha - bukan dengki...geram!

sya - ye...ye...bella comel...
[jangan sebut nama mamat tu!]

aimi - kenapa mesti dia jugak~~~

iina - huhuhuuu...[terharu]
terima kasih kak.
oke. bersemangat semula!
best man wins!