Thursday, October 15, 2009

hitam~

antara hitam dan merah.
aku lebih sokong hitam kerana aku fikir hitam adalah lambang yang lebih baik berbanding merah.

aku beri contoh, ya.
suria baja hitam = baik
power ranger hitam = baik
flashman hitam = baik
dayang senandung hitam = baik

dan.
bawang merah versi kartun = jahat
disebabkan merah ialah jahat, maka ada satu saja watak aku contohkan.
tak aci?
peduli apa!

disebabkan itulah aku tak kisah bila di ofis tiba tiba banyak semut hitam muncul. pada aku, lebih baik semut hitam dari semut merah.
semut hitam tak gigit orang. semut merah gigit orang, sampaikan external hard disk aku pun dia ratah! apahal~

disebabkan itulah aku kata semut hitam baik.
maka hitam itupun baik~

di sekolah pula tak ada rumah hitam. jadi, aku terpaksa dan dipaksa masuk rumah merah ketika sekolah rendah. lalu mogok tak mahu masuk acara sokan kerana tak mahu jadi ahli kumpulan si jahat. [alasan semata mata. kikiki~]

perhatian : kak tasik jangan pula terasa. kak tasik kan merah jambu. baik sikit. kikiki~

21 comments:

Paan said...

Cemana pulak orang yg bernama Umairah binti Hitam?

Kikikiki....

puding roti said...

eleh. alasan la tu. padahal malas bersukan.

[kita suka warna merah n hitam. gabungan warna itu pun perghh]

~0~ said...

kes demdam ke ni bro

arfahadnan said...

hahaha...
aku pun rasa hitam itu baik..

hitam.. gaya, mutu , keunggulan..

huhu..
dan omputih juga selalu melambangkan merah itu warna setan..

tapi bukankan merah itu juga warna chenta..?

addyaholix said...

tema aku merah hitam. kak tasik masuk geng aku. kami tak perlu pilih antara hitam dan merah. sebab kami kedua-duanya. kan kak tasik? :p

Tijah said...

aku suka kaler itam. maknanya aku baik la kan??


dr tm...


wakakkaa...

nottingham said...

betul tu, semua mesti hitam. rambut sama hitam (tak adalah pulak kata, rambut sama merah). adalah sikit uban!

Si Aizuddin said...

Aku fan Man Utd. tapi aku faham yang betul-betul kau maksudkan kat sini semut kan? aku pun dah tubuhkan club anti semut merah. tengok sajalah bibir aku dientri yg lepas

mugiwara said...

paan - anak orang baik le tu~
hihihi~

puding - shhh! jgn cakap kuat kuat!
[merah + hitam = halloween]

~0~ - kes marah yang tak surut surut....haha..

arfah - hitam tu bagus kan?
merah itu warna cinta? tak semestinye~

addy - korang ni macam nak buat pasukan merah-hitam pulak...kikiki..

tijah - hahahaha....
patne, boleh tak nk kata 'no komen'.
hahaha...

notti - rambut sama hitam, uban lain lain.

si aiz - kenapa kena man u gak?
nanti aku join kelab anti semut merah kau tu ya?

Rozita said...

nama saya merah bt hitam
saya budak baik kan..

Wolfis Black said...

wah..pilihan warna pun ada baik dan jahat jugak ker yer..:)

Pa'chik said...

setan merah ngan gergasi merah??

@tune® said...

aku ske ijo
kan sedap mate memandang

hyde said...

'aku ade 3 je kaler baju..
hitam, biru, merah...'

kalo ko betol2 teliti..
kalo ko bagi jwpn betul,sape y kuakan ayt ni...

seminggu mcd..

Mak Su said...

kah kah kah... ada ada aje

mugiwara said...

rozita - sifat baik tu tak bleh di warisi....
kuikuikui~

wolfis - warna kan bleh mempengaruhi orang....kan?

pa'chik - maaf la ye chik. saya mmg tak brape minat setan ngan gergasi merah tu...

@tune - haah. tenang je kan? tu pun aku ske...

hyde - bukan ko ada baju pink ke?
kikiki...


erm...tak paham 'seminggu mcd' tu~

maksu - manusia mmg byk ragam nye maksu...

tasikmerah said...

aku tasik merah.







aku jahat2 manja.

ha ha. :P


jahhhhhhhhhhhhhhhhhhh! mau gaduh ka? hahahaha....


.

tasikmerah said...

addy,
ai lap yu lah! hehehe...



.

mugiwara said...

tasik - muahahahha~

dah buat pakatan ngan addy ek?

F A R Y N said...

aku suka merah...sgt suka...hahaha

mugiwara said...

faryn - tapi apasal layout hitam!
semua orang sokong merah! tak puas hati!