Thursday, June 18, 2009

susun cebisan ingatan~

aku tak pandai ambil gambar yang cantik cantik.
aku rasa ada saja tak kena. ada saja yang tak betul.
malu nak tunjuk pada orang.
tapi bila masuk ofis hari pertama selepas bercuti, semua orang nak tengok gambar.
dalam kamera aku...er...kamera pinjam dari cik kapitalis, tak banyak gambar gambar menarik.
aku nak tunggu gambar dari kamera kawan kawan yang lain.

kepada yang mahu lihat gambar di shenzen, ini saja lah yang mampu aku tunjukkan.

perhatian : diloz! aku sangat cemburu dengan kau!

15 comments:

k.e.r.i. said...

gila ah g shenzen.
mesti naik air asia ni aku agak.

paiseh said...

nak lawa macamana lagi...?
yg gambor lawa2 tu pakai edit. menipu.. hahaa.

@tune® said...

gambar makanan xtunjuk ke??
lapo weh

Monkey D Luffy said...

awek china ada dapat?

Kikuri said...

Beshnye dapat menlancong... Jeleslaaa.. Kalu jadik cekgu jgn harapla dapt gi jln2 camni...

julietchun said...

lelaki jarang nak bergambar sangat,org pompuan kat opis pun bleh bergambar ari2,hehe.

Rozita said...

wei~ jgn cemburu sgt dgn diloz

atiza said...

Senang tak dapat muslim food?

SOHO Mama said...

Ohhhh berjalan2 rupanya ye..? I pun belum pernah ke situ..

Ok laaa gambar2 tu semua :)

arfahadnan said...

nice try bro..
teruskan berusaha..
aku pun sangat menjeles dengan si diloz.. gambar2 dier mmg cun habis..

mugiwara said...

keri - g shenzen pun gila? haha...
musti la nek air asia~
murah sket~

paiseh - ye keh? bukan ke kalo pakai dslr bleh jd lawa...
bukan ke?

@tune - dlm kamera org len...
nnt wa tunjuk.
kalu wa rajin..

luffy - tak sempat~
haih~

kikuri - jd cikgu ada cuti sem. panjang. kan bleh travel...

juliet - yelah...apasal ek?

rozita - mana tak jeles ngan gambar2 cun dia tu~

atiza - kami bawak bekal. tp ada satu kedai muslim kami jumpa. ada juga kedai pakistan...
kiranya takde la kebulur sgt....

soho mama - ye...lepas penat bekerja, kena bg present kt diri sinri....

ok ke gmbar tu? tq~

arfah - jeleskan?

julie^beth said...

pegi china tak roger.. cheh

mugiwara said...

julie - ah! alolo~ majuk plak...

hyde said...

aku x kan klik pada gambar2 itu... huh...seb bek bukan jepon...

aku nak jed tali itam!!!!!!!!!!!!!

mugiwara said...

hyde - ko sesuai ngan hijau la~
haha~